“Araştırın…
Sözleşelim amına çakim…
Size bir ömür süre veriyorum.
Bir ömür sürede, alfa olabilecek olan varsa ; başlasın şimdiden!
Lan garanti ediyorum ; olamazsın…
Ben de olamazdım.
Bu olay araştırmayla alakasız…
Sadece zihnini gereksiz bilgilerle daha fazla sikersin ; ananın sana öğrettiğini yapar ve bataklıkta çırpınırsın!
Ve ben, eğer haketmiyorsan ; seni kurtarmak için tek bir mimik dahi oynatmam.

Not: Alfa olmak, dişi kaldırmak değildir…
Güçlü olmak, hiç değildir…
Ortamları domine etmek, etkileyici bir kişilik, iyi bir yaşam…
Hiçbiri değil lan…
Alfa olmak, doğrudan kendin olmak demektir bir bakıma…
Ve kendin olduğun an bir saniyeden alacağın zevk, bir ömür boyunca köpek gibi o zevk için bir adamı takip etmeni sağlayabilir. (Haykırdım)
Eğer betaysan, olay böyle işler…
Olay dişi kaldırmaksa, ortam domine etmek yahut para kazanmaksa ; bunlar ciddi manada çok basit olgular…
Ve seni temin ederim, toplumun abartıları…
Bunların hiçbiri, kimisi birkaç saat ve kimisi birkaç gün olmak uzunluğundan daha fazla süre sana seni hissettirmez…
Fakat, ıkın…
Çırpın…
Haykır…
Ben mükemmelim, orospu çocukları ; siz kaybediyorsunuz…
Ve eğer sizinle alakalı en ufak bir menfaatim dahi olsaydı, bu üslupla burada bulunmazdım. (Bu cümleyle ikna olacak kadar düşen andavallar hemen siktir olup gitsinler)

Not2: Videolar izleyin, yazılar okuyun, filmler izleyin ; yardımlaşın…
Lan umutsuzluğa düşürmek istemiyorum ; fakat ”hayallerindeki şey” asla olamayacaksın.
Dene lan…
Sana bir ömür süre veriyorum.
Siktir git buradan ; bloga hiç bakma…
Git ve uğraş!
Bu kadar basit…”

Bir sonraki diziye geçmek için tıklayın!

5 Yorum yazıldı.

  1. MightyTexas diyor ki:

    Yaşamadan hiç bir şey ogrenilmez. Savaşın çok basit ve kurtuluş savasini tesadüf ve caresizlik mucizesi olarak gorebilirsin. Hiç kavgaya girmeyen biri ne kadar sürede nakavt olur? Ayağına top değmemiş adam futbol oynayabilir mi? Basketten bihaber olan biri stepsi bilebilir mi??? Sende alfadan bir habersin koca adam kaybetmeye mahkumsun

  2. anjelina julino diyor ki:

    Dediğin gibi herşey test.

  3. CenabetHadari diyor ki:

    Burada alpha olmanın araştırmayla bi sik elde edilemeyecek bir olgu olmasından söz ediyor yani internete alpha alfa yazan bi hacamat beyinli veleti düşün hehhehee , tcmanın kendi bulduğu alfa kavramı çok farklı bir kere bunu unutmayın ve tcma bu oyunu kuran kişi. Altın vuruş olmadan siz sadece yarağımın alfası olursunuz fakat altın vuruş meselesi de var şindik hehehe açıklayalım biraz; uzun zaman özünüzün temiz olmasıyla gelen travmalardan arınarak korkunç keskinleşen bir akıla sahip olmanız lazım öncelikle ve herşey gittikçe otomatiğe bağlar ve mükemmel hissedersiniz , her davranışınız ciddi bir karizma ve güçlü duygular uyandırmaya başlar fakat bu sürekli değildir çünkü tam alfa olamadın neden altın vuruş denilen belirli bir eşiği geçme noktası yok ve size garantisini veririm ki bu yazıları 1 milyon kişi okuduysa ciddi yetenekli 1 kişi bunu hakedip kazanacak , altın vuruş olacağı zaman farkedersiniz zaten lafını hatırla ,aynen.Öyle iki yazıyla altın vuruş olsaydı ve cidden bu etkiyi yaratabilseydi , iyilestiremediği hastalıklarından ötürü kaldıramayıp kafayı yerdi ve hayatı sikilirdi , boşa kuruntulanmayın bu konularda bu sizin araştırmanıza gerek olmayan bir konu…

  4. Alpha değil alfa .d diyor ki:

    Güzel sözlerden sonra haykırdım yazman bilinçaltıma, “benim ilham aldığım şeylerden adam sadece eğleniyor” mesajı veriyor.

Yorum yazın...