“Benim paraya ihtiyacım yok.
Eğer olsaydı paralı insanlara seminer verirdim ve bir haftada yedi sülaleme yetecek parayı çıkarırdım…
Yahut yapacaklarımı süsleyip kitap yazardım ; yine hayallerinizin almayacağı kadar para kazanırdım.
Gerek yok…
Ben alfa olduğum sürece hayat zaten benim oyun parkım ve içindeki insanlar da kumlar ; ben istediğimde kumlardan kale yapıp, istediğimde o kaleleri yıkabilirim.
Sen de bunu yapacaksın.
Amına çakim, para her şekilde geliyor.
Paraya asla ihtiyaç duymadım ; fakat duyan insanlara verdiğim gazla milyoner oluşlarını izledim…
Sen kendini kazandıktan ve hedeflerini bulursan, sana ayak bağı olan aciz duygularını aşarsan, para kazanmak sadece her zaman yapabildiğin bir hobi olur.

Not: Ananın mesleğinden bahsetmiyorum.

Ve ben buraya zaman ayırarak size çok büyük bir iyilik yapıyorum.
Kendimi övmediğimi biliyorsunuz, şu kodumunun mecrası pek sikimde değil.
Şuan benim hayatımı yaşayıp, şuraya beş dakika zaman ayıracak bir kişi dahi yoktur aranızda…
Bazı olayların kıymetini bilin ve benim küçücük zamanımı dahi size faydalı olmaya harcamamı suistimal etmeyin.
Bir şeyler öğrenmeye, çıkarmaya çalışın ; tespitler yapın ve onu da diğerleriyle paylaşın.
Bu olay aktif bir olay…
Önceden de söyledim ve tekrar etmek istemiyorum fakat olayın büyük çoğunluğu sizde ; kilit noktası bende…
Burası bir değişimin başladığı yer, ilkokul gezisi değil.
Bu son uyarım…
Artık uyarı yok ; çünkü artık konseptimizi ve ne kadar elit bir grup olduğumuzu anladığınızı düşünüyorum.”

Bir sonraki diziye geçmek için tıklayın!

36 Yorum yazıldı.

  1. they call me alpha diyor ki:

    adamsin, senin bu yaptigin paha bicilemez ve bu adamalara(bende dahil) verdigin seyi kimse sana geri odeyemez hic bir sekilde. Bunu unutmayin ve adama guvenerek okumaya devam edin ki sonunda siz kazanirsiniz buna supeniz olmasin :)

    • biricikanneciğin diyor ki:

      yazının sonunda gülümsemişsin ama daha değişmediğini gördüğünde ağlayacaksın bro hazırlan. şuan sadece hissettikleriyle tcmaya güvenmeniz gerektiğini söyledi, inşallah gerçekleri gördüğünde aklıda kaldırır

  2. Alpha diyor ki:

    Müzik assassins creed’in müziği. Bu yazıyı 2 sene önce ilk okuduğumda bi müzikle eşleşiyor demiştim,alpha yanlız değil ve şimdi yazıya geri döndüğümde farkettim, o gücü daha iyi hissedebiliyorum ..

  3. zbrl diyor ki:

    Abi bu adamın kıymetini bilelim, bu adamdan başka güveneceğimiz kimse yok gerçekten kızların bile bilmediği şeyleri anlatıyor güvenmemiz gerek

  4. Arga diyor ki:

    ”Bir şeyler öğrenmeye, çıkarmaya çalışın ; tespitler yapın ve onu da diğerleriyle paylaşın.
    Bu olay aktif bir olay…”

    Bu blog u okuduktan sonra bir anda kişisel özelliklerimin değişmesi,tavırlarımda ki ve konuşmalarımda ki zeka seviyesinin artması gibi

  5. mantoman24 diyor ki:

    Beyler burda aciz duygular derken kastettiği beta semptomları
    Örnek “Aşağılık kompleks” ego zihin gibi şeyler bu arada echart tollenin bir kitabı var şimdinin gücü diye bir kitap alın okuyun EGO’yu aşmak için iyi bir alternatif

    • kendinden uzak diyor ki:

      ya moruk belki ben anlayamıyorum insanlar egoyu aşmaya çalışıyor ama ego parçalandığındada afallıyoruz nedir bu amınakodumun egosu zihnimde tam oturtamadım ne editörün notunu okuduğumda şuanki yorumunla çelişiyor yada ben anlamadım aydınlatırsanız sevinirim

      • CaptainBlack diyor ki:

        Ego dediğimiz şey insanın yetersizlik hissini bastırır,yani ego gereklidir.Fakat çok fazla ego insanın kendi kontrolü dışında hareket etmesine neden olur.Misal ortamda muhabbet dönüyordur,sen de insanları güldürmeye uğraşırsın,muhabbete kendini katmak için çabalar durursun,kendini göstermeye çalışırsın,yükselen insanları çekemezsin falan filan.Burada kilit nokta ego-özgüven ayarını tutturmaktır.Egosuz olmaz tabii ki,fakat egon özgüveninden fazla olursa egon seni kontrol eder…

      • Jacob Frye diyor ki:

        Editörün notunu okumuşsun o halde onun üzerinden anlatıcam kafana otursun.

        Şimdi ego dedigimiz şey insanın iyi bir insanmı kötü bir insanmı olucağını seçtiği olgudur.

        Sen bazen aşırı iyiymiş gibi yapmacık tavırlar sergilersin, herkese iltifat edersin felan. bazen ise aşağılık bir orospu cocugu gibi iftira atar başkasının başarılarını kıskanırsın. İşte parçalanmış egon bunlara dengeyi getiremiyor ve karakterin çok uç oluyor bir türlü denge sağlanamıyor. Sürekli yaptıklarından pismanlık duyuyorsun.

        Ama bunların dengelendigini düşün iyi ve kötü tarafının bir dengeye oturduğunu düşün.

        Ne şerefsizsin ne yapmacık. Tam ortası; kendinsin.
        Ne yaptığını bilerek kendinden emin ve özgüvenli hareket edebiliyorsun.

        Not: Bu benim kafamda ki ego tanımım. %100 eminim diyecek kadar doğru bir şekilde üzerine kafa yordugumu ve gereken zamanı bu tanıma ayırdığımı düşünüyorum.
        Ama eğer yanlışım varsa – ki sanmıyorum- beni bozmaktan çekinmeyin çünkü ben doğrusunu kendim öğrendiğimde annenize sövmekten çekinmem.

  6. Berkay diyor ki:

    Sen kendini kazandıktan ve hedeflerini bulursan, sana ayak bağı olan aciz duygularını aşarsan, para kazanmak sadece her zaman yapabildiğin bir hobi olUR.
    Arkadaşlar, burada önemli bir yere dokunulmuş, şayet bir mesleği işi sadece parası veya rahat olduğu için yapmayı düşünüyorsanız, pek fazla para kazanamassınız. Onun yerine maaş, rahatlık gibi kavramları bırakıp sevdiğiniz işe yönelirseniz, hiçbir sıkıntı sizin önünüzde duramaz. Hele işsizlik olayı hiç olmaz, çünkü bir insan zaten sevdiği şeyi en iyi şekilde yapar

    • kendinden uzak diyor ki:

      sevdiğimiz işi nasıl buluruz my brother ve diğer brotherler sizde ekrana mal mal bakmayın amk
      cevaplayın

      • mantoman24 diyor ki:

        Sevdiğin iş diye bir şey Yok kardeşim . Alfalar basit olaylara takılmaz …

      • o kız buraya gelicek diyor ki:

        kanka sevdiğin işi bulmak istiyosan basit bir yolu var meslekleri araştır hangisi sana keyifli gözüküyorsa ona yönel veya içinde biryerlerde köşelere attığın artık farkedilmeyecek kadar ufak bir heves kalmışsa onu bul ve peşinden koş mesela çocukken sevdiğim şey makinelerdi ve artık ezikliği kabullenip bir kenara atmıştım ama büyüyünce o hissi canlandırdım ve peşinden koştum

      • Muhammed diyor ki:

        bro sevdiğin mesleği bulmak aklından geçmiyorsa veya çalışmayı sevmiyorsan saha görevlerini yaptığını varsayarak insanlarla etkileşime geçeceğin bir meslek seçebilirsin sosyal becerilerin bu başlıktan sonra yükseleceği için insanlarla uğraşmak sana keyifli geliyorsa bunu işe dökebilirsin gayet, şayet bir tutkun arzun varsa buna gidecek en uygun mesleği seçmek yine sana kalmış

      • Francisco Lachowski diyor ki:

        anne ve babanın olum doktor ol
        yok para kazan güçlü ol
        o zaman mutlu olursun denilen veledin dramı

        sadece sistemin bir oyunu köpekleştirilmenin iyi gösterilmesi

        aynı şey gibi markete girdiğinizde
        rahatlarsınız güzel ve rahatlatıcı bir müzik iyi bir koku zorla gülümseyen çalışanlar

        bu size iyi hisler yaşatır

        fakat arka plan ne kadarda korkutucu değilmi ?

        • oneofthepeople diyor ki:

          Sistemin ilüzyon olduğu kısmına katılıyorum.Fakat her anne baba evladının güçlü olup toplumda saygın bir birey olmasını ister qnq.Bunlar içgüdüseldir ve yargılancak şeyler değil.Sana doktor ol,Avukat ol demesinin meali budur.Tabi seni yapmak istediğin şeyden alıkoyup misal doktor olman gerektiğini dayatıyorlarsa kendi hayatının kararlarını kendin alman gerektiğini dozajıyla kabul ettirirsin.e amına koyim dünyada yaşaşıyoruz.Geçimimizi sağlamak ve amacımıza araç olsun diye parada kazanmamız lazım.Bele sisteme soxum diyipte mücadeleden vazgeçmek de saçma Veya paraya güce vs saplantılı olupta ömrünü telef eden bi dalyarak olmakda saçma.

          • tree diyor ki:

            ”Bunlar içgüdüseldir ve yargılancak şeyler değil”
            ailenin iyi bir meslek sahibi ol kendini kurtarırsın demesi, üniversiteye gidince her şey düzelecek, meslek sahibi olunca mutlu olursun demesi ve seni asıl amaçlarından koparıp ‘çevrem neder mantığıyla’ senin etiket olarak iyi bir etikete sahip olman için yetiştirirse bunda yadırganacak bir şey yok mu

          • tree diyor ki:

            sen rock yıldızı olmak istiyorsun ve ailen sana gel yapamazsın memur ol diyor çevresinin tepkilerini düşünerek. bunda kınanacak bir şey yok mu

  7. kendinden uzak diyor ki:

    amk müziksiz yazılarda ac dc şarkısı dinleyin çok iyi geliyo

    • kendinden uzak diyor ki:

      (şarkı) amınakodumun cahili

      • kendinden uzak diyor ki:

        bazen değişmeye çalışmayıpta insanları etkilemek için yaptığım davranışları görünce moralim bozuluyor

    • Sokratesin s. diyor ki:

      Anlık enerji veren müziklere yönelip , kendinizi gereksiz yere tatmine yönelirseniz en büyük kötülüğü kendinize yaparsınız.

  8. AlfaMale diyor ki:

    Sen kendini kazandıktan ve hedeflerini bulursan, sana ayak bağı olan aciz duygularını aşarsan, para kazanmak sadece her zaman yapabildiğin bir hobi olur. Blogu okumadan önce bir amacım yoktu artık var ve onun için programlandım sanki

  9. Nt O2 diyor ki:

    Gerçekten okudukça güven sorununu kendim yarattığımı fark ettim halbuki benim ergenliğim çok güzel geçti çevremdeki nerdeyse bir çok arkadaşıma göre eskiden buraya böyle bir yorum atmaya çekinirdim yazar sonra silerdim.Arkadaşlar bu yazıları tamamen özümsene kadar okuyun illaki olumlu yönde değişiklik olacak ben buna inandım

  10. Birbir diyor ki:

    İkna olmaya ihtiyacım yok. Yazdıkları bu yana kadar gayet mantıklı ve somut düşüncelerden ibaret . Tam aksini yapıp başarılı olan varsa masallarını dinlemek isterim.

  11. Francisco Lachowski diyor ki:

    Sen kendini kazandıktan ve hedeflerini bulursan, sana ayak bağı olan aciz duygularını aşarsan, para kazanmak sadece her zaman yapabildiğin bir hobi olur.

    googlede arattım amk tcma diye

    bu yukarıdaki yazı çıktı direk :AS:

    olum betalar başlığı anlamıyorlar

    menfaat için okuyorlar

    bende böyle yapıyordum

    fakat başlığın etkilerinden biri olan

    travmaların yüzeye çıkması artması felan

    birde hakikatleri göstermesinden dolayı

    anlamak zorunda kaldım yani

    başlık zaten sana farkındalık yeteneği katıyor

    tcma aynen şöyle yaptı

    biz veletleri etin kokusu ile çekti kendine

    sonra ise etin ne kadar boş olduğunu

    cart curt derken

    etin kokusuna gelen bizler eti yemek için

    anlamaya çalıştık çünkü anlamadan eti yiyemeyecektik

    anlayıncada etin ne kadar boş sikimsonik bir şey olduğunu anladık

    ve işte burdayım

    arada betalar diye yardırıyorumda

    bende betaya doğru yol alan bir omegabetaydım

    öyle sevilecek bir yanım yok

    hastalıklı biriyim

    fakat çalışıyorum

    kendimin ne bok olduğunu söyleyebiliyorum en azından

    ustanın bir yazısında

    annen seni özel olduğuna inandırdı değilmi ölü adam

    bu kafayla hiç bir bok olamayacaksın

    gibi bir şey dedi

    bende okuyup geçtim

    nede olsa ben özeldim kardeşlik için yaratılmıştım

    PUAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA

    devam edelim

    bu cümleyi direk geçtim

    tekrar tekrar geçiyordum her gördüğümde

    sonra hacı okuyunca

    bir an oradaki kandırılan kişinin ben olduğunu anladım

    öyle iyi kandırmışlardıki

    yani adam bana gözüme soka soka

    SENSİN BU KANDIRILAN

    demesine rağmen ben

    ben değilim o ben özelim ayaklarına giriyordum

    o benim

    annemin beni inandırdığı özelsin ayaklarına

    inanıyormuşum hala

    hacının küfürlerinden sonra bir aydınlandım

    :ASF:ASDG:SDG::S

    kendimi küçümsemiyorum gerçekler bunlar

    şimdi tcma betaları küçümsüyormu

    hayır amınakoyayım

    sen kaplumbağaya yavaş dersen sen hayvanı küçümsüyormu oluyorsun

    hayır gerçek bu çünkü amq

    yani tcma betaları küçümsemedi

    zaten onlar küçümsenmesi gereken mallardı

    yani adam bize gerçeklerden başka birşey sunmadı

    bazıları anladı bazıları anlamaya çalışıyor

    bazıları anlamayıp anladım ayağına yatıyor

    ben 2.kümedeyim

    anlamaya çalışıyorum

    devam moruq

    toplam 4 set

    1.set hacı 10 tekrar

    2.set blog şhow 10 tekrar

    3.set psikoloji 5 tekrar

    4.set betalar sikme 50 tekrar

    tekrar sayısı alınan zevke göre arttırılabilir

    3.setten sonra 30 dakka mola

    nede olsa birdahaki set zorlayıcı bir antrenman

    kişi sayısı fazla olunca

    SA:DF:FBR:Nrthjrwıehsldjlsadfj

    • I Am That I Am diyor ki:

      Kanka bilmiyorum benim anladığım gibi mi bir perspektifi kabul ediyorsun ama bazı nüansları eksik değerlendirmiş gibi geldin. Bilmişlik yapmıyorum fakat oku.

      Şimdi kendine ne bok olduğunu söyleyebilmen , özel olmadığını ve çabalaman gerektiğini fark etmen gibi unsurların doğruluğunda bazı doğruların üstünü kapatmışsın.
      Bunları yaparken aynı zamanda mükkemmel olduğunada inanmalısın.

      Yani sen kendinin bir mal olduğunu düşünüp bunu sürekli kendine söylüyorsan ömrün boyunca mal kalırsın.
      Bunu TCMA nın bizim için söyledikleriyle tastik edebilirsin.
      “Yani sürekli tipim kötü, kambur duruyorum.s” gibi düşünürsen bir süre sonra bunlar gerçekleşir.”
      Demişti adam. Ve zaten blog boyunca bize mükkemmel olduğumuzu aşılamaya çalışıp bizimde kendimize bu telkini vermemiz gerektiğini söylüyor.

      Şimdi biz kendimize sürekli bir bok olmadığımı söylersek harbiden bir bok olamayız.

      Mükkemmel olmasan dahi ben mükkemmelim diyip buna da tüm kalbinle inanmalısın. Çünkü zaten buna inanman seni mükemmel yapıyor. Mükemmellik inmakla ilgili. Yani iyi tırmanamazsın koşamazsın yarışmalar kazanamazsınlarla değil.
      Hatta kendinin ne olup ne olmadığını, neyi yapıp neyi henüz yapamadığını bilmen ve kabul etmen dahi seni mükkemmel yapan unsurlardır, bunu elbetteki kabul edeceksin fakat bunu kabul edebilmenin seni mükemmel kıldığını bilip bunları başına kakmayacaksın ve harekete geçeceksin. Çünkü savaşçı harekete geçer aptallar tepki verir.(söz çalıntı)
      Kendine ufacık bir kötü söz dahi söylemiceksin abi. Kendine saldırdığın sürece bunu onlar yapmasa dahi bu onların zaferidir(bunu çalmadım bu benim sözüm)

      Neyse sen zaten böyle yapıyorsundur belki, belki yapmıyorsundur. Zaten yazdığım yazıda sadece seni hedef almıyor.
      Yazmayı bırakma bildiklerini aktar kanka tespitlerini paylaş. Ben okuyorum ve gerçekten bazılarını not alıyorum. Doğru şeylere değiniyorsun.(bazen .d)

  12. Hunter Wolf diyor ki:

    Beyler beyler. Şu adamı örnek alın biraz. Biliyorum buraya gelen tayfa genel olarak genç yaş grubundan. Daha mesleğiniz yok. Bu blog sadece kızlardan bahsetmiyor anlayın artık. Hepiniz sorsak alfasınız kızlar sikinizde değil hala tartıştığınız konular kızları etkilemekle alakalı. Ulan orospu çocukları adam burada parayı her şekilde kazanırsın diyor. Kemdi yolunu çiz diyor. Kız zaten gelecek bişey kasmayın. Siz özgüveni sadece kızlarla konuşurken kullanacaksanız siktirin gidin. Törpülenmek sadece karı kızla mı alakalı. Oğlum doktor ol diye hiç mi demedi anan olacak orospu sana. Hayalinden, özünden koparıldın anla artık. Kendini bul…

  13. I Am That I Am diyor ki:

    TCMA buna mecbur değildi.
    Mükkemmel bir hayat sürerken hiçbir menfaat güdmeden sikine sallamadığın bir mecraya gelip zaman ayırır mıydın ?
    Bu adam bunu niye yaptı abi, hakeden birkaç piçe hak ettiklerini vermek ona mı kalmıştı
    Neden kendi hayatından fedakarlık edip bu amına koduğumun yerinde kalmayı tercih etti ?
    Sırf birkaç götü boklu hakeden insana potansiyellerini ve yapabileceklerini göstermek için.

    O halde bu adam hiçbir çıkar elde etmeden buraya zaman ayırarak hayatından fedakarlık edebiliyorsa biz neden kendi hayatımızdan fedakarlık edip kendimiz için çabalayamıyoruz.
    Zaten bugüne kadar kendi benliğin uğruna çabalamak için başka birinin senin için çabalamasını beklemiş olman yeterince acizce değil miydi ?

    Bu adam bizim için bu uğurda 5 dakikasını dahi harcıyorsa biz tüm ömrümüzü harcamalıyız.
    Bu adam buna mecbur değildi; ama yaptı.
    Sen mecburdun hemde sonunda kazanan sen olacaktın; ama yapmadın.
    Bu adam gelmese ne zaman başlamayı planlıyordun ?

    Biz bu adama borçuyuz, ister kabul edin ister etmeyin fakat bu adam sizin için ufacık bir fedakarlık dahi yaptıysa sizde bunun milyarlarca katını YAPMAK ZORUNDASINIZ!

    • Starter diyor ki:

      Vurguladığın noktalar çok güzel.Her sayfa da sanki o başlığın ana fikrini detaylıca açıklıyormuşsun gibi.Okuduktan sonra tam düşünceler canlanırken senin yorumlarınla kolayca netleşiyorlar. Birşeyler aşmışsın dostum. Umarım kendine de bize olduğundan daha fazla faydan dokunuyordur.Çok teşekkür ettim bu son olsun. Teşekkürler xddd

  14. Ayrstanrm diyor ki:

    Yine ben ve açık bir sorum var doğru anlamışmıyım diye hayat bir birini sikme oyunudur ama bu erken yaşlarda erkeklerin baş rol oynadığı kızların arka plan da oynadığı oyunda sonra bu amına godumun kezolicleri büyüdüğü zaman yer değişiyor ve alfa erkeğini törpüsü ile bir güzel törpülüyor ve baş role bu 167 oktav geçiyor ve bir süre önçe alfa olan törpülenmiş erkek sadece arka plandan geciyor ve hayatını sikiyor ve sende zamanını bizi arka plandan ASIL OLAN KENDİ YERİMİZİ GERİ ALMAMIZA USTALIK EDİYORSUN BU 5 sayfa dan bunu cıkardım ve sen cidden ADAMSIN seni yüz üstü bırakmayacağımı biliyorum usta.

  15. kendinden uzak diyor ki:

    bazen kendimden iğreniyorum

  16. Hope diyor ki:

    Niyeki

  17. Francisco Lachowski diyor ki:

    bir bok bilmeden yorum yaptığında
    ve bu yorumun
    sadece insanları etkilemek için olduğunda ister istemez iğreniyorsun

  18. Chadwick Boseman diyor ki:

    Bazen bende de oluyor. Benim de kendimden iğrendiğim oluyor.

Yorum yazın...