“Bugün, kadın psikolojisini anlamak adına çok önemli bir adım sizler için…
Değineceğimiz noktalar ise insanların ergenlik dönemi…
Yalnız burada, ergenliğin bizi alakadar eden kısımlarına değineceğiz.
Akademik yazılarda olduğu gibi ağır bir dil ve gereksiz detaylar olmayacak.
Yazıya başlamadan önce büyük bir dikkatle okumanızı tavsiye etmek zorundayım…
Erkeklerle başlayalım…

Erkeklerin ergenlik dönemi:
-Kızlarla ilk ciddi muhabbetlerine başlar…
Nasıl başlamasın ?
Artık testisler çalışıyordur ve ergen arkadaşımız dişilere yakın olmaya çalışır.
Dişinin yanında geçirdiği her an onun için çok daha hızlı geçer ve önemlidir.
Ancak ailesindeki samimiyeti ve ilgiyi göremeyince hatayı ister istemez kendisinde arar ve zorla da olsa bir hata bulur…

-Kızlardan ilgi görmek ister…
Ancak kızlar, hem genetik olarak rol kesebilme yetenekleriyle hem de ergenlikle erkeklerden daha önce tanışmanın verdiği tecrübeyle erkekleri pek siklemezler…
Çünkü onlar, abazalık dönemlerinde erkeklerden ilgi görmediler ; unutmayalım ki erkekler henüz 2. çakrasını açacak olgunluğa erişmemesinden dolayı ergenliğe girememişti…
Ortak bir paydaları yoktu ; erkek konulara çok yabancıydı.
Kadın beyni ise bunu bilinçaltına yerleştirdi ve kadın istese de istemese de intikam mekanizmasının döngüsünü başlattı…
Erkek burada hayatındaki en büyük tokatlardan birini yer, yine…
Çünkü vazoyu kırması, halıya işemesi gibi piçlikleri başka insanlara anlatılan, ilgi odağı birisi için en önemli dönemlerinde en önemli olduğunu düşündüğü cins tarafından siklenmemek onu duygusal ve psikolojik olarak uçuruma sürükler…

-31 çekerken kızları düşünür…
Bu gayet normaldir, fakat size güzel bir bilgi vereyim.
Kızlarda bir hormon vardı hani beyler, o salgılandığında nöral ağlar çok daha derin ve sık işleniyordu sinaptik noktalara…
31 çekerken düşündüğünüz kız da, sizin beyninize aynı şekilde işlenir.
Bu, ona aşık olacağınız anlamına gelmez fakat beyninizde büyük bir bölüm işgal edeceği kesindir ; ayrıca kızlara olan ilginizin artmasına vesile olur, onun da adı halk dilinde ”abazalık” oluyor…
Ergen, kızları düşünerek titreyerek boşalır, fakat unuttuğu bir olay daha vardır…
Ergen piçoz o kadar başarılı bir şekilde hayal etmiştir ki kızı ve olayı,
Bilinçaltı bunu gerçek olarak algılar…
Evet, zihniniz hayal ve gerçeği ayırt edemez ; bu nedenle ikisine de aynı muameleyi ve önemi gösterir…
Zihin, sürekli olarak gördüğü muamelenin bu olacağını kurgular.
Ancak bizim karşimiz, öbür gün okula gittiğinde yine siklenmez…
Ve zihnin kendisini sorgulamasına, yani ergenin durmadan kendisini sorgulamasına neden olur…

-Sürekli olarak kendini kusursuz gören ve dünyaya karşı perspektifi tamamen tozpembe olan ergen, hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığı gerçeğinin tokat gibi suratına çarpmasıyla karşı karşıya kalır…
Büyük ihtimalle bir kızı köpek gibi sever, ancak duygularına karşılık bulamaz.
Oysa ki kafasındaki ilk dişi profili olan annesine ”seni seviyorum anne” dediğinde ”ben de seni seviyorum oğlum.” cevabını almıştır.
Diğer dişiler tarafından süründürülmesi, özgüvenin daha da dibe vurmasına neden olur…

-O ve ekibi sap gibi dururken, bazı arkadaşlarının (Doğal bir yetenek olarak insanları manipüle edebilen ve bundan haberi olmayan şanslı alfalar) nasıl kız kaldırdığını görür…
Bir taktik olduğuna inanmaya başlar ve google amcasına ”kız tavlama taktikleri, sanatı, teknikleri” gibisinden şeyler yazar ; her kıza aynı taktiklerle gitmeye çalışan bilinçsiz kişilerin açtığı bloglardaki saçma taktikleri okur ve uygulamaya çalışır…
Yaşı gereğiyle de taktiklerin saçmalığını anlayamamıştır…
Bu taktiklere aşırı güvenmiştir ve bir kız üzerinde dener…
Sonuç olumsuz olduğundan dolayı, özgüven sıfırlanmaya çok yakındır…

-Bazı kroların ise yavşaya yavşaya kızlarla çıkmaya başladığına şahit olur…
İşte beyler, bunun sonucunda da facebook’ta her durumun altına, 2. yorumu atan kıza 157. yorumdan seslenmeye çalışan ”slm tuğçe”ciler doğar…

-Bu kadar yavşamanın sonunda bir kız arkadaş bulur…
Fakat, ürolojik bölgeyle beyin yer değiştirdiğinden dolayı kızın ne olduğunu bilmeden atlamıştır…
Saftır erkek ; yapabileceği ibnelikler de bir yere kadardır…
Kızı çok saf sever…
Sonra kız mesajlarına cevap atmamaya başlar…
”Aşkım mesajlara niye cevap atmıyon xd xd” dediğinde ise, acı cevabı alır :
”Pfff snane be slk .s.s ” …
Kısacası, kız onu daha iyi bir erkek için terk etmiştir…
Yine google amcasına sarılır, ”çivi çiviyi söker.” gibisinden bir yazı görür…
Bir öncesini unutmak için yenisini bulur felan fişmekan derken, sonsuz bir döngü böylece başlamış olur…

-Ailesinin, yaptığı en saçma harekete bile ”bravo!” demesine alışkın olan ergen, iyi futbol oynayamadığını ve yaptığı esprilere kimsenin gülmediğini gördükçe günden güne daha çok yıkılır…
Birikmiş tüm özgüveni yerlerdedir, ailesinin ona sürekli yalan söylediği gerçeğiyle karşı karşıyadır, üstelik en çok karşıcins ilgisine sahip olduğu dönemde siklenmiyordur…
Burada hayatındaki ilk ayrım çıkar : Ya değersiz birisi olduğunu düşünüp daha düşük standartlarda kızlara yavşayan bir tip olur, ya da ”zaten bi boktan çaktığım yok amk, bari derslerde yardırayım da popülaritem artsın, kızlar o zaman gelir” düşüncesiyle inek olur…
Bu iki düşüncedeki ortak payda yine kızlardır…
Saçını dahi kızların seveceğini düşündürdüğü şekilde kestirir ; ki bu saç onda yarrak gibi duruyordur…
Aynalarla kendisi arasındaki ilişkiyi siktir edip, kendi zevklerini hiçe sayıp, kızlara göre takılmaya başladığı an özgüven eksilere inmeye başlamıştır…
Sonuç mu ?
Yine olumsuzdur…

-Bir süre sonra ise, insanların kendisini siklemesine son çare olarak her şeye muhalefet olmaya başlar ; onlarla sürekli tartışma yolunu seçer…
Bunun doğal sonucu olarak arkadaşları ondan daha çok nefret eder ; o ise hatayı yine kendisinde arar…

-Liseye geçtiğinde ise ya yalnızlığı seçer, ya da kendi kafasında olan 1-2 tane kanka bulur kendisine, onlarla takılmaya çalışır.
Ancak hiçbir şeyden tat alamamaya başlamıştır…
10 yıllık ömründe baskın olduğu kızlar tarafından ezilmenin verdiği burukluk ve acı nedeniyle günden güne daha da kötüye gider.
Kızlarla olan tartışmalarda sikilir, çünkü kızlar onun için bir zaaftır…
Sikilmeye karşı koymak için, tüm deliklerini vazelinle doldurmaya karar verecektir…
Bu karar ise kendisini dış dünyaya kapatıp, ”suskun sherseri” olmasından başka bir şey değildir.
Böylece, kızların intikamı ve erkeklerin sikilme işlemi başarıyla tamamlanmış olur…
Bu liste empati yeteneğiyle doğru orantılı olarak böyle uzar gider beyler, yalnız aşağı yukarı görmüşsünüzdür ergenin halini…
Kızların ergenlik dönemini ise bir sonraki yazıda vereceğim.

Not: Bunlar genellemedir ; sizin ergenliğiniz bundan çok daha iyi geçmiş olabilir…
Zaten çok daha iyi geçmeseydi, bu yazıyı takip ediyor olmazdınız…

Dipnot: Yazıyı okuyup bitirdikten sonra üzerine düşünün…
Ergenin psikolojisini anlamaya çalışın…
Bu üzerine düşünme olayının size dişi ergenliğinden bahsettiğimde aradaki uçurumu daha rahat görebilmeniz konusunda edeceği yardımı Sir Alex Ferguson Ronaldo’ya yapmamıştır amk…
Üzerine düşünün ; bunu daha iyi anlayacağınıza eminim.”

Bir sonraki diziye geçmek için tıklayın!

37 Yorum yazıldı.

  1. Oldalpha diyor ki:

    24 yaşındayım hayatım bahsettiğin kişi olarak geçti ergenliğimden tut üniversite yıllarıma kadar anlattıklarından cok daha fazlasını yaptım ve buna bi isim vermedim sadece kendimi seviyodum mükemmel oldugumuda düşünmüyordum sadece komplekslerim yoktu kendime güvenim tamdı ve anlattıgın bahsettigin herşeyi fazlasıyla yaptım istedigim dişiyle yattım (hala yatıyorum o yeteneğimi kaybetmedim) manipüle etmek dediğin olayıda cok rahatlıkla yapabiliyordum bi insanı yada bi ortamı istedigm yönde hareket ettirebilir istedigimi yapabilirdim neyse söylemeye çalıştıgım dostum anlattıgın şeylerin hepsi bende vardı ama son iki yıldır dipteyim o zaman zirvede oldugumu şimdi anlıyorum ve bazen eskiden nasıl biri oldugumu düşündüğümde sanki o günleri başkası yaşamış gibi hissediyorum hayatımın tek sorunu o insan olamamak geri dönemiyorum eski ben olamıyorum karı kız umrumda değil yakışıklıyım bu halimlede istedigmi götürüyorum tek fark eskiden onlar gelirdi ben secerdim şimdi düşürmeye çalışıyorum.yazıyı 2.kez okuyorum bende yarattıgın farkındalığı sana anlatamam gercekten bana kim oldugmu gösterdin ama hala bunun üstesinden gelebilmii değilim eski ben değilim o bahsettigin çekim yok yani hala ışıklarım yanmıyo dostum ışıklar yanmadıgı için sinekler toplanmıyo gercekten günün her anında bi arkdasımla diyalogumda yada herhangi bir anda yaşayanın ben olmadıgını görüyorum bunu hergün yaşıyorum sürekli kendime kızıyorum nasıl böyle oldum diye ve eskiden etrafımdaki yüzlerce sinek şuan içten içe bana gülüyorlar bunu görebiliyorum eskiden onlara yaşattıklarımın eskiden yanımda ezilmenin acısını cıkartırcasına en yakınımdakiler bile.şimdi iyi jojuk gibiyim ve bu olmak istemiyorum dostum yazın cok güzel tekniğin cok güzel insanlara aşılamaya calıstıgın şeyler cok güzel.bana farkındalık konusunda cok büyük bi faydan oldu en azından uykudan uyandım şimdi harekete gecmek için sana ihtiyacım var ben kendim olmak istiyorum hayattan tek istedigim bu. Bana mail atmanı istiyorum dostum umarım bunu dikkate alırsın.bekliycem

    • blackwind diyor ki:

      merhaba. sosyal klüplere dahil olmalısın. spor aerobic resim dil kursları :) herkesin özlediği zamanlar var demek…

      • brain diyor ki:

        Oldalpha senin buyuk ihtimal ruh sagligin bozulmustur bu duruma dusmusundur yada madde veya alkol bagimlisi

    • BloodPunch diyor ki:

      Törpülenmişsin dostum.Yaşadığın bir travma sonrası veya uzun süreye yayılan bir olaydan sonra törpülenmişsin.Yeteneklerini geri kazanmak için tavsiye istiyorsun,tavsiyenin Allahı bu blog zaten.İyi günler

    • constructi0n diyor ki:

      sizin gibi doğal alfalar bitmiyor ya. he kanka aynen alfaymışsın bravo asdasqwedz. karı kız tavlamak vs alfa olmak demek değildir. yok kendimi seviyordum insanları manipüle ediyordum filan. olsan olsan zeki bir betasındır ötesi yok bunun.

    • Feyyaz diyor ki:

      Bir yerde bir noktada bir kız veya başka bir olay durumu seni bu noktaya getirmiş olmalı o anı veya o kızı detaylı bir şekilde aklına getir burayı tamamen oku ve hatanı fark et hatanı kendi içinde düzelt ve sinekler gelmeye devam etsin burası ışık bu blog gerçekleri gösteren bir gözlük ona göre davranmalısın bu adam sadece yazdı gerçekleri gösterdi ve çekildi yola kendin devam etmelisin saygılarımla…

  2. Alpha B13 diyor ki:

    Alfa kuralları değiştiriyor… !!!

  3. biricikannecigin diyor ki:

    Yine satır aralarından kaçmak anlayamadan hayatıma devam etmek istiyorum ama zorla acı çekerek okumak zorundayım güçlenmenin tek şartı bu ya alfa olur yada sikiliriz bunun ötesi yoktur

    • Davut diyor ki:

      Hocam bi sebepten dolayi dayak yedim cocuk vurdu sonra ben tam vurcakken ayirdilar ben hasar aldim gozum sisti vb alfa dedigimiz erkek boyle bir durumda intikamini alirmi
      Simdi diyeceksin alfa kavga etmez ama bir sekilde oldu iste
      Tam vuracakken ayirdilar orda kavgayi surdurmelimiydim katta mudur geziyordu ayirdiktan sonra cocugun pesinden kossam direk mudur olayi gorurdu ama hicbisey yapmasam ezik durumuna duserdim bu gibi durumlarda ne yapmaliyim kavga ediyorum ancak ben vuramadan ayiriyorlar..

      • biricikannecigin diyor ki:

        Mehmet kardeşim ismini degistirmene gerek yoktu anladim sen oldugunu, sorularin bitmiyor cok fazla kafaya takiyorsun hemde çaba gostermiyorsun olm betalar seni sömürüyorlar, betaya çekmeye çalışıyorlar sen daha hala soru sorup vakit kaybediyorsun kanka kendine öncelik ver gerçekten kolay olacaktır betaları alt etmek benden bu kadar daha cevap vermeyeceğim yani güçlü ol cevaplar içinde

        • constructi0n diyor ki:

          öncelikle biricikannecigin, herhangi işe yarar bir tavsiye vermeyip genel olarak saçmalamışsın. adam özel bir durumda tavsiye istiyor sen betalar seni sömürüyor vs yazmışsın.

          davut, alfa kavga etmez diye bir şey yok. gereken durumda etmelisin etmezsen ezik konumuna düşersin. ben olsam peşinden gider bir tane de ben vururdum. ama duruma göre değişir tabi. intikam almalı mısın elbette amk almalısın ama bu git bir daha kavga çıkar demek değil. onu ezeceksin sosyal anlamda vs. eğer sen ona vuramadan ayırdıkları için böyle sözlü olarak dalga geçmeye vs kalkarsa o zaman kavga çıkart işte. müdür vs de sallama lisede ne olabilir ki max uzaklaştırma.

    • kendinden uzak diyor ki:

      aynen bro fazla ekrana bakmaktan göz satalığım oluştu damla damlatıyorum teknolojik şeylerle ilgilenmemem gerekiyor ama yapamam fırsat varken değerlendirmem gerekiyor artık yazılar midemi bulandırmaya başladı ama yılmak yok moruk diğerleri gibi bırakmıyacağız değişmeden bırakmayacağım

  4. HankMoody diyor ki:

    “Zihin, sürekli olarak gördüğü muamelenin bu olacağını kurgular.
    Ancak bizim karşimiz, öbür gün okula gittiğinde yine siklenmez…”
    Çok doğru beyler olabildiğince bırakmaya çalışın.

  5. Dürümcü Herif diyor ki:

    “Not: Bunlar genellemedir ; sizin ergenliğiniz bundan çok daha iyi geçmiş olabilir…
    Zaten çok daha iyi geçmeseydi, bu yazıyı takip ediyor olmazdınız…”

    Burada tam olarak ne demek istediğini anlamadım. Genel olarak bahsettiği şeyleri yaşadım. Belki de hala ergenliğimi atlatamamışımdır, bilemiyorum. Ve içimden bir ses düzenli olarak okumayı bırakmamı, daha çok genç ve tecrübesiz olduğumu söylüyor. Bilmiyorum, gerçekten bilmiyorum. Bana yol gösterecek tecrübeli yoldaşlarımın tavsiyelerine ihtiyacım var…

    • mantoman24 diyor ki:

      Değişim istekle gelir bilinçaltına patronunun kim olduğunu göster dostum oku oku oku . eğer bu yazı dizisini sadece mutlu zamanlarımda okusaydım şuan bulunduğum noktada olamazdım

      • Dürümcü Herif diyor ki:

        Evet arkadaşım haklısın ama benim kafamı kurcalayan şey yaşım. Açık olmam gerekirse daha 17 yaşındayım ve bu okuduğum şeyler yaşımın gerektirdiği gibi davranmamı engelliyornuş gibi hisseyorum. Sanki daha olgun insanlar için yazılmış gibi… Diğer yandan belki de ne kadar erken öğrenirsem bazı şeyleri, o kadar iyidir diye düşünüyorum ve içimde böyle bir fikir çatışması sürüp gidiyor. Ergen psikolojisi böyle bir şey herhalde. Sürekli kendimi sorguluyorum amk. Bu iyi mi, kötü mü onu da bilmiyorum. Tam da bu yüzden senin gibi tecrübeli birine ihtiyacım var aslında. Bu yollardan geçmiş, yapılması gerekeni bilen biri yani. Verdiğin cevap için minnettarım, ama bu yazdıklarımı da cevaplayabilirsen çok faydalı olacak benim için…

        • mantoman24 diyor ki:

          Alfa dediğimiz olay olgunluktur zaten kardeşim sen 17 yaşındayım biraz daha ,hastalıklı olayım sonra alfa olurum diyorsan kendi seçimindir. Aramızda fazla yaş farkı Yok kanka bunuda belirteyim

          Her şey bizim elimizde hayatımızın değişmesinde aldatılmakta

        • kendinden uzak diyor ki:

          yaşının küçük olduğunu düşünüyorsan benim kaçıp gitmem lazım 😀 malesef bro değişmeden sikseler bırakmam

        • Francisco Lachowski diyor ki:

          vermemiz gereken cevap felsefi değil kanqa

          yaşadığın olaylar

          psikolojik

          yani psikoloji hakkında bilgilenip

          psikolojinin amına koyup

          kendini iyileştirmen

          ve psikolojiyi kullanman gerekiyor

          kapito

    • Aksel diyor ki:

      yaşın hakkında böyle düşünmeni tavsiye etmem bence nekadar bu kıymetli bilgilere erkenden ulaşırsan okadar çok tecrübe kazanır ve ilerleme katledersin…

    • CaptainBlack diyor ki:

      TCMA “11 yaşında alfamı kaybettim,16 yaşında geri kazandım” diyor.Hala küçüğüm diye düşünmüyorsundur umarım.

      • kendinden uzak diyor ki:

        nasıl olduda küçük bir çocuk kimsenin yardımını almadan başardı bunu merak ettiğim tek nokta bu

        • CaptainBlack diyor ki:

          Bir noktadan sonra kardeşlik kendini Allah’a adadı.Tcma’nın hastalıklıları sikine dahi sallamadan gitmesi,peşine kitle topluyor denmesine rağmen kardeşlikte en ufak yamuğu olanın atılması,11 yaşındaki çocuğun bunları keşfederek 16 yaşına gelip böyle bir öğreti yazması ve kendini tanrıya adaması?Sizce bu sıradan birşey mi yoksa tanrının tanıdığı bir ayrıcalık mı?Çevrende okadar insan varken neden sen okudun bunları?Belki de okumanı tanrı istemiştir ve bu senin imtihanındır?Aklı olanlar için bunda da bir ibret vardır.

          • Francisco Lachowski diyor ki:

            buraya geldiğimde

            amacım ve öğrenmek istediklerim çok farklıydı

            biliyordum içimin derinlikerinde farklı olduğumu burası yılladrdır aradığım yer

            aslında yıllardır aradığım insanlar ve yıllardır aradığım bilgiler

            ve buraya gelme sebebimin şans olma olasılığı yok

            bilimsel olarak açıklamama gerekte yok çünkü benmi bilmem yeterli

            ve tanrı bana bir yol gösterdi bana ait olduğum yolu gösterdi o herşeyi
            biliyordu o neler yaşayacağımı biliyordu
            buraya geleceğimide biliyordu

            ve bundan sonra olcaklarıda biliyor

            hassiktir şuan çok değişik hissediyorum
            yıllarda rüzgarda savrulan ve kendi türü ile özdeş bir ağaca düşmüş bir yaprak gibiyim
            yuvamı bulmuş gibiyim ve rüzgarın beni bu yola itmesi ise çok daha ilginç

    • Mr. Moriarty diyor ki:

      06 Mart 2017, 23:47
      “Not: Bunlar genellemedir ; sizin ergenliğiniz bundan çok daha iyi geçmiş olabilir…
      Zaten çok daha iyi geçmeseydi, bu yazıyı takip ediyor olmazdınız…”

      Demek istediği eğer ergenliğin daha kötü geçseydi zaten ya bir beta dişisinde yaltaklanarak kendini siktiriyor olurdun, ya da ağlayarak 31 çekerdin.
      Bu olayın yaşla ilgisi yok, daha çok zihinsel ve duygusal olgunluk diyelim; ve sana iyi haber, okudukça olgunluğun artıyor merak etme. Ama yine de 10 yaşındaki bir çocuğun bu blogda olmasını bekleyemezsin, olsa da bir bok anlamaz zaten.

  6. mantoman24 diyor ki:

    Hayatta yaşadığın her türlü problem doğrudan ve dolaylı olarak bir dişiyle ilgilidir …

    Bu sözün açıklaması nerede demiştim hatta tcma demişti daha bir çok örneği olacak diye amk ergenlik tam bir örnekmiş zateen

  7. Anonim diyor ki:

    Çocukken hep ezildim,dışlandım. Sürekli istenmeyen oldum içimde hep biliyordum biliyordum. Ve lise 2’de ilk sevgilim oldu özgüvenim olmadığı için hep sanaldan bulup buluşuyordum derken. kendime güvenim geldi bu arada hastalığım Anksiyete bozukluğu ve Sosyal fobiydi. Bunu öğrendim biraz ilaç ile denedim süreçte geçici sağlıyordu. Sonra kendimi iyileştirdim mental bakımdan tip,giyim. Hepsi değişti. Ve üniversiteye hazırlandığım sene Tam alfa konumundaymışım. Bu yazıyla karşılaştım ve bütün HASTALIKLARIMLA birer birer yüzleştim tekrar.

    Bu yazı dizisini okuduğumda titriyordum nasıl desem bütün acılarım,hastalıklarım, herşeyim burdaydı sanki. Ve gerçekten bu KADER. Sizi temin ederim ki. My7 hepimizden daha çok acı çekti ve kendini buldu. Bize yol gösterdi. Şuan ne durumda bilmiyorum bize yaptığı yardımın haddi hesabı yok. Nasıl desem. En kötü zamanında bile bildiğin bi yazısı var gelip okuyorsun Resetleniyorsun. Enerjin yenileniyor.

    Usta, iyi ki varsın! Kardeşlik… söz etmicem çünkü anlayabilen pek az. şuan farklı bi algısı var.

    Gönlü güzel insan… Unbeliveable my7

    • KlTn3 diyor ki:

      Anksiyete bozukluğunu ve sosyal fobini nasıl aştığını anlatabilir misin güzel kardeşim ? Aynı sıkıntıları ben de çekiyorum

  8. CaptainBlack diyor ki:

    Beyler kızların dediklerini aman ciddiye almayın.
    Bakın isterseniz Brad Pitt olun,bizim kezbanlar yine bok atarlar;kendileri bir bokmuş gibi eleştirir,arkandan konuşurlar sırf kıskandıklarından.Betalar da yarrakları olsa da beyinleri kız beynidir,kızların piyonlarıdırlar.Dolayısıyla onlar da kadınsı özellikler sergiler,bok atar,arkandan konuşurlar,test bile yaparlar amk.
    Bunların ettiği lafları ciddiye alırsanız sizi ezik olduğunuza inandırırlar.Fakat beyler kimsenin fikrini umursamamayı iyice oturtursanız sırtınız yere gelmez.

  9. Pink Floyd diyor ki:

    Bizler için en tehlikelisi bariz beta dişiler değil, beta olduğunu çok iyi saklayan dişilerdir. Size bok atan, kıskanan çirkeflik yapan dişinden korunmak kolay. Çünkü farkındalık kazandık, onun ne bok olduğunu biliyoruz siklemeyiz olur biter. Fakat kimi dişiler vardır öyle müthiş rol keserler ki kendilerinin alfa sizin beta dişi olduğuna bile inandırırlar. İşte bunlar çok tehlikelidir

  10. Serhat Çelebi diyor ki:

    15 yaşındayım kızlara karşı tavırlarım değişti biraz özgüven kazandım ama hala kızları az bişey bile olsa çözdüğümü düşünemiyorum neden?

  11. I Am That I Am diyor ki:

    Hayatım pek iç açıcı geçmedi. Daha 2. 3. Sınıfa giderken suskun serseri olmuştum içe kapanık bir hal almıştım. Çünkü dış dünyayla tanışmamla sikilmem bir oldu.
    Bu liseyi bitireceğim güne kadar katlanarak arttı. TCMA nın anlattığı erkeklerin gelişim evrelerindeki yaptığı genellemeler benim hayatımın son derece iyimser düşünülmüş hali gibiydi. Ben bir kızla normal diyalog kurabilecek kadar özgüvene asla sahip olmadım. Yani gerçekten ilk okuldan lise bitene kadar tek bir kızla dahi 1 cümleden fazla -o da ders hakkında- konuşamadım.(Detaya girmicem yazı zaten yeterince uzun olacak)
    O yüzden TCMA’nın “sizin ergenliğiniz bundan çok daha iyi geçmiş olabilir. Zaten çok daha iyi geçmeseydi şuan bu yazıyı takip ediyor olmazdınız”
    Demesindeki sebebi, hayatları birbirlerinin götlerini yalamaları sonucu bir nebze olsun iyi geçmiş izlenimi uyandıran betaları biraz daha oyunda tutmak istemesi olarak kabul ettim.

    Fakat bunlar önemli ayrıntılardı hayatımın mükkemmel ve allahın nimetleriyle donatılı olarak geçtiğini şuan fark ediyorum. Yaşadığım tüm olaylar beni bir omegaya dönüştürüp tam bir omega olarak kalmamı sağlayacak olan şeylerdi. Sosyal çevremde yaptığım bir olay dahi taktir edilseydi bu götümü kaldırıp beni onlardan biri yapabilirdi. Fakat olum bunlar değil. Çok daha fazlası. Bela ve fitne insana verilebilecek en büyük nimetlerdendir akıl sahibi bir insanın hastalıklardan arınması için sadece bu gerekir. Doğru anlamlandırılmış kuranı okumaya başladığınızda bunu göreceksiniz ve hatta “rabbim benden bela ve fitneyi esirgeme” diye dua etmeye başlayacaksınız.
    Ben hayatımın bütününün bu bloga hazırlık olduğuna inanıyorum. Burada anlatılan bir çok şeyi hayatımın her anında tecrübe ettim fakat üzerine düşünmedim bir sonuca ulaştırmadım. Alfalığı değil hayata dair hakikatleri görüp sonrada yok yok öyle değildir deyip üzerini kapatmamdan bahsediyorum. Bunlar bloga başlamadan önce ki 1 sene içinde çok büyük ölçüde arttı son senede haddinden fazlasına tanık olup üstüne blogla tanışınca içime attığım kabul yada red etmeyip beklettiğim cevaplar bir bir açılmaya başladı. Çoğunlukla yeni bir şey öğreniyor gibi değilde bitirdiğim bir rpg (rol yapma) oyununu tekrardan oynayıp bu sefer doğru seçimleri yaparak ilerliyormuşum gibi. Her bir anıma geri dönüp cevaplandırmadığım soruları cevaplandırmak… (blog bütününü kast etmiyorum genel kültür olarak verilen hatrı sayılır sayıdaki bazı olaylardan bahsediyorum)

    Blogla tanışma olayım öyle bir şekilde oldu ki asla yapmayacağım birşeyi yapmam sonucunda olan olayın sonucunda olan olayı destekleyen sürecin küçük bir detayında buldum bloğu. Asla tesadüf olduğuna inanmamam için çok nedenim var yani.

    Tesadüf… İşte yazımı getirmek istediğim nokta burasıydı. Hangisi tesadüf ? Bunların 21. yüzyılda türkiyede başlaması mı ? Ben hep bu ülkede ve bu yüzyılda doğduğumdan yakınırdım. Fakat sadece bu yüzyılda olan ve sadece bu ülkede başlayan bir olaya tanıklık ettim. 16 yaşında biri çıkıp insanlara tüm hakikatleri öylece verdi ve gitti. Sonra fark ettim ki şuan şurada yaşıyor olmam herhangi bir yüzyılda ve herhangi bir coğrafyada yaşamamdan milyarlaca kat daha hayırlıydı.

    TCMA’nın gerçenten “neden bilmiyorum ama bir şekilde bu ise itilmiş buldum kendimi” derken tamamen samimi olduğunu düşünüyorum.
    Başından beri hiç tesadüf olmadı!
    Birşeyler oluyor ve biz bundan bihaberiz çok daha fazlası olacak. Sizce hakedenler boşuna mı bir araya toplanıyor ?
    Birşeyler oluyor fakat biz fark etmeden buna hizmet ediyoruz.
    Sıradan insanlara oranla süpergüçlere sahip bir takım insanlar ne için bir araya geliyor ve neden 21.yüzyılda neden bu ülkede ?

    Bunun cevabını bulmam gerçekten beklenmedik oldu fakat. Şuan da kuranın hakiketleri diye kabul ettiğimiz neredeyse herşeyin yalan olduğu ortaya çıkarılmaya ve kanıtlanmaya başladı. Kuranın gerçekten neredeyse tamamının çarpıtılmış olduğunu fark edip milyarlara sizin bildikleriniz yanlış siz yanlış yoldasınız diyen bir adam çıktı. Hayır bu TCMA değil başka bir köle.
    Sizce de insana ve hayata, kurana dair hakikatlerin ortaya çıkmak için aynı zamanı ve aynı ülkeyi seçmiş olması yeterince tesadüfmüş gibi mi geliyor kulağa ?
    Daha keskin bir tespit yapayım neden 2012 yılı ? Bu iki olayın başlaması dahi aynı zaman dilimini kapsıyor.
    En garibi ise dünyada o kadar insan varken biz neden bu ikisinede aynı anda şahitlik ediyoruz. Yo ben diğerine şahitlik etmedim diyecek olanlara söylüyorum şimdi ettin ya yarram, onu diyorum. Tesadüf mü ? Ben söyleyeyim değil.

    Bir tarafta kuran hakikatleri açıklanırken diğer taraftada onu koruyacak askerler doğuyor.
    Bana kalırsa bir savaş olucak ve toplanan alfalar ise bu savaşın öncü askerleri olacak hakikat için Allah’ın kelamlarını tekrardan yaymak için, tıpkı peygamberimizin 1400 yıl önce yaptığı gibi onun başladığı şeyi bitirmek için. O tek kişiydi fakat biz kalabalık bir kardeşlik grubunun bir parçasıyız. Bu da demek oluyor ki o kadar adam toplandıysa savaşımız zorlu olacaktır. Çünkü yılların getirdiği yobazlık ve geri kafalılık var insanlarda.

    Ben herşeyin en başından büyük bir amaç için toplanmaya, bir araya gelmeye başladığına inanıyorum. Bir takım insanlar hakikatlerin ortaya çıkmaya başlamasından pek memnun olmayacaklar bu tarihte hep oldu. Peygamberimizin ölümün hemen ardından kuran içsel olarak değilde kelime anlamları saptırılarak bozulmaya başlandı. Bu orospu çocuklarının bu denli ölüp gideceklerini ve yaptıklarının meyvelerini toplayamacak olduklarını bilmelerine rağmen böyle bir işe girişip uzun vadede insanların gelişmesini akıl sahibi olmalarını ve bilinçlenmelerini engelleyip yobaz bir toplum yaratmaya çalışmaları onların ömürlerine sığdırıp üzümünü yiyebilecekleri şeyler değildi. Fakat yaptılar onlardan sonra gelenler için mi ? İntikam için mi ? Bunu başardıktan sonra ölselerde gam yemeyecekleri için mi ?
    Bana kalırsa kendileri dahi bilmiyorlar bu soruların cevabını. Ben böyle acıları ve hastalıkları tarafından güdülen bu denli hastalıklı ruhlara sahip insanlar olduğuna şahsen kuranın başına gelenleri görmesem inanmazdım.
    Adamların cuma salatının kızlara farz olmadığını uydurmalarındaki neden çocukların anneler tarafından büyütüldüğü bilmeleri ve onları bilinçlendirebileceklerinden korkmalarıydı.
    What ? Düşünebiliyor musun aq ?
    Orospu cocuklarındaki düşünce sistemine bak ne denli hastalıklı amına koduklarım.
    Lan uzun vadelide düşünüyor pezevenkler. Çocuk doğacakta onu yetiştirip büyüten bir ana olacakta o cocukta cahil olup sizin işinize yarayacak öyle mi ? Sanmıyorum fazla yaşamamıştır bu mallar uzun vadeli bir menfaat bunları tatmin etmez. Sırf acıları yüzünden başka birşey düşünemediklerinden yapmışlardır bu mallar. Ya da o denli kaptırmışlardır ki kendilerini kendilerinin bu yatırımdan faydalanamayacaklarını fark edememişlerdir. Halbuki bana sorsalar söylerdim piçlere.

    Neyse diyeceklerim bu kadar yeterince uzun oldu bu kadar basit anlatmama bakmayın beyler olay gayet ciddi

    (Bahsettiğim adamın adı da Hakkı Yılmaz)

  12. Nt O2 diyor ki:

    Yazıyı 4 yada 5 inci okumuşum bu sefer yarıda buraktım tcma my7 resmen beni anlatmışsın kendimden bi ton yer yakaladım özümseme ne zaman geleceği belli olmuyor beyler devam edelim kardeşlerim

  13. Nt O2 diyor ki:

    Beyler alfa olayı kendini kazanmak her halinle barışık ve mükemmel olmak ve en iyi olduğunu hissetmek güçlü olmak engelsiz bir hayatının olmasıdır bence

  14. Sean Kingston diyor ki:

    Nefret gereksiz

Yorum yazın...