“Aşacak hiçbir sınır kalmayınca, her şey serilince ve düşünce ; insanların aciz ve gerçekten moron olduğunu görünce…
Artık her şey eğlence için yapılır.
Elbette, sen benim mükemmel paylaşımlarımla umut kovalayabilirsin ve evet, bazı kısımlar umut verici tasarlanmış olabilir ; fakat bizzat kanunların yaratıcısı olarak söylüyorum ki, istemediğim kimse istediklerini alamayacak…
Ve bu, tek çıkar yol…
Böyle birden karşına çıkması, özellikle de bu saçma yerde çıkması çok ilginç…
Fakat eğer yanan bir ağaçtan haber almak istiyorsan, orman yangını çıkarma riskini göze almayacağım…
Sadece hakedenler, değişecek…
Ve onlar, olmaları gereken yerde…
Zeki bir kitle, elbette güzel ve onlara da hitap edilecek ; çok daha mükemmeli ile…
Okucuyu kitlesi mi ?
Hepsinin anasını sikeyim…
Bu bir trailer ve sadece sikimin keyfi için açılmış bir blog…
Ve yine eğlenmek istersem, bir blog açar ve hayatları değiştirmeye devam ederim ; hiç duymadıkların ve duymayacaklarınla…
Fakat artık, bunu yapmayacağım…
Niye ?
Çünkü, iyi örnek olmaya çalışıyorum.
Hayallerindeki dişilere, gördüğün an boşalacağın güzellikleri çatır çatır bam bam dj raksıtar tarzı çakacak olan erkekler ; dalga geçtiğin, bir nevi gereksizlikle nitelendirdiğin saf omegalar olacaklar…
Zeki olmak şartıyla elbette…
Her şey, testten ibaret…
Ve her şey, plana dahil…
Bu blogun da, okuyanların da anasını sikeyim…
Aciz orospu çocukları…
Dağılabilirsiniz.

Not: Yapma aq lan adamlar düz yazıyı anlamıyo sen burada musayla tanrının qonusmasına qonderme yapıosun oç”

Bir sonraki diziye geçmek için tıklayın!

10 Yorum yazıldı.

  1. mustafa diyor ki:

    Beyler benim bi kaç sorum var cidden çözemiyorum umursamaz olmamız gerekirken siklememiz gerekirken o sohbet baslatmasken biz nasıl baslatcaz mesela kolay kolay gorusemeyecegim bir kıza yazmam mı gerekiyor yoksa yazmamam mı. Eğer yazarsam ona ilgi gösterdigim anlamına gelmezmi o kız bunu böyle algılamazmı?
    – Bi arkadasimla oynadığım bir oyunda kötü oynarsam ve bana kötü oynadigimi belirtirse ona iyi oldugum videosunu cektigim oyunlarimi izleterek ona iyi oynadigimi kanıtlamalimiyim yoksa ne düşündüğünü umursamayarak kendimi ezik durumdamı bırakmalıyım
    (biliyorum belki sacma sorular sordum ama bunlar büyük sorunlarimin küçük orneklerdi lutfen cevallayın)

    • Emir diyor ki:

      Kızla konuşurken felan ne olacağını düşünme,yani şunu yapsam şunu düşünür felan. Eğer bunu yapacaksan tüm kombinasyonları tahmin etmen felan gerekir,hamallık yaparsın.
      Bunun yerine bizim alfamız var len mq
      O otomatik yapıyor,onun için yazıyı oku.
      Kimseye kanıtlama kendini,bu senin hayatın onların değil.
      Burda seni pohpohlamamı bekleme,işin özü başlıkta verildi.Git ve önceki sayfaları araştır.
      Bir şeyde kötü olmak,ezik olmak mıdır?
      Düşüncelerini yönlendir,mantık yürüt zekanı ve aklını kullan.Sana verilen tohumları sula 😀
      Ayrıca bu sayfalara kimse bakmaz tesadüfen baktım ben,sen bunu görene kadar aylar geçecek 😀 belki yıl.
      Bunun yerine ilk sayfalara felan yaz.

    • Clint diyor ki:

      En çok dikkatini çekmek istediğin kişiyi görmezden gel herkezle konuş onunla konuşma kendisinde suç arayıp yanına gelecek boyu kilosu bla bla birşeyiyle şakayla karışık dalga geç bide bakmışsın sana kendini begendirme çabasına girmiş ve bunu neden yaptığını kendiside bilmiyo oyunda kaybettin kötü dediler ben kötü degilim oyun kötü diye kazaniyosunuz yeterince iyi olsa zaten kazanmıştım bu tarz

  2. Samet diyor ki:

    Hala birilerini görebilirmiyim burda?

  3. Yunus diyor ki:

    Tekrar tekrar okuyorum traileri her okuduģum da yeni şeyler kapıyorum çok bilmişlik yapmak istemem ama size tavsiyem 1 kere okuyup bırakmayın sürekli okuyun daha 1 hafta önce keşfettim 2 kez okuyup bitirdim komple
    fırsat buldukça okumaya devam edicem

  4. Sedat diyor ki:

    Okumaya devam gerçekler acıdır

  5. Jaster diyor ki:

    Okumaya devam edin , bir çok şey anlayacaksınız .

Yorum yazın...