“Kısa bir belirtme yapmak istiyorum…
Sosyal bir tavsiye olarak da alabilirsiniz amk ; keyfinize kalmış.
”İnsanlara kendinizden, yaptıklarınızdan, siktiğiniz/tavladığınız kızlardan bahsetmeyin.”
Çünkü insanın özü bencildir ve başkalarından bahsedilmesini sevmez ; özellikle kendi kendinden konuşuyorsan bu onun için dayanılmazdır.
Yaptığın olaylar onu neden alakadar etsin ki ? Seni yahut yaptıklarını zerre kadar siklemediğini bil…
Kız konusunu hiç açma amk… Büyük ihtimalle inanmaz ; sen de suçu kendinde ararsın.
Bu nedenle biz cool ve ciddi olmayı seçiyoruz.
Yarrak kafalı olalım demiyorum ; yeri geldiğinde siklemez olalım, gizemli olalım ve bir bilgi vermekten ziyade insanların çıkarımlarda bulunup bizim için çırpınmasını sağlayalım.
Espri yahut şebeklik yapıp insanları güldürmeye çalışmayalım çünkü esprinin kralını dahi yapsan insanların gözündeki ”apollon” tavrın gider yarraam ve piçodöpodlar bunu hiç belli etmezler amk…
Espri yapan değil ; uğruna espri yapılan ve ortamın ipini göğüslemiş adam olalım.
Boş konuşup laf kalabalığı yapmayalım ; öz konuşalım ki, insanlar konuştuklarımıza saygı duysun.
Hafif küstahlık ve kendini beğenmişlik iyidir ; tavır olarak hissettirmen gerekli ve nasıl hissettireceğini sen bulmalısın, dozunu kaçırma…
Seninle konuşanlara tebessüm et ve samimi ol ; güvenilir ol…
Bunu yapan dangozlar var biliyorum fakat asla bir olayı canlandırmayın yahut taklit yapmayın ; samimi bir ortamda anlatacaksanız dahi bırakın da insanlar o sahneyi kendileri çözsünler…
Herkesle şakalaş, taşak yap felan fakat asla espri yahut taklit yapıp meddah moduna girme; statün eksilere iner…
Asla ama asla, kendi olaylarından başkalarına bahsetme ; onlar çok anlatmanı üstelerse de kaçamak cevaplar ver ve emin ol ki peşinden sürüklenecek…
Olaylara kaliteli ve farklı yorumlar yap, bu şekilde dikkat çek ; insanların seni merak etmesine yol açabilecek en basit taktik budur…
Sürekli olarak kendi yolunu çiz ; dobra ol ve dikkatini çekmek istediğin insanı sikleme…
Bunların hepsini tecrübe ettim amk ; hepsini bir bir denedim insanlar üzerinde…
Zamanınız yahut gerekli psikolojik deneyiminiz var ise, ayrıca oluşabilecek kötü izlenimleri yok etmenin yollarını biliyorsanız siz de deneyebilirsiniz.
Bunlar, iletişimdeki vazgeçilmez unsurlar olmakla birlikte ; sizi çoğu dişiye göre ”alfa erkek” konumuna oturtacaktır…”

Bir sonraki diziye geçmek için tıklayın!

85 Yorum yazıldı.

  1. İbrahim diyor ki:

    Meraba öncelikle bu sayfa hala yaşıyomu onu bilmek istiyorum yeni keşfettim de sorularım vardı umarım cevaplarsınız.
    1.şuraya kadar herşeyi az çok anladım yani kadınların nasıl bi varlık olduğunu felan fakat davranış kısmına gelince yukarda babsettiğin gibi insanlara kendi yaptığımız şeyleri anlatmamamız gerekiyor , peki ne üzerinden konuşucaz misal açılış yapıcaksın ne hakkında konuşucaz tıkandığım nokta burası , , birde yazıları okuduktan sonra eskiye göre ciddi bi tavır edindim , mk simdide hic espiri yapmiyorum yani herkeze cok ciddiyim , nasil davranmam gerekiyo ?

    • WannaBeA diyor ki:

      Burada unutmaman gereken birşey var : “nabza göre şerbet”.Adamın ciddi olmaktan kastı yılışık , cıvık bir piç olmamak.Yani insanları güldürmeye çalışan biri olma , bırak başkaları seni güldürmek için ıkınsın.Sen de suratlarına bön bön bakma tabi , gülümser ol abartmadan…

      Muhabbet konusu için ; insan aklı gün içinde daima düşüncelerle boğuşur zaten samimi birini al ve söyle ancak onay bekleme sadece söyle ve tepkisine göre samimi bir cevapla devam et.Ayrıca 2 ileri 1 geri taktiğini de aklının bir ucunda bulundur , kolay gelsin…

    • I Am That I Am diyor ki:

      Dikkatli bakarsan fark edersin zaten

      “Espiri yapma” kelimesi daima “insanları güldürmeye çalışma” diye biten cümleler içinde kullanılmış

  2. Veco diyor ki:

    Kardeşim bende yeni okunmaya başladım baya iyi gıdıyo

  3. Caner diyor ki:

    abi olaylara kaliteli ve farkli yorumlar mesela biraz daha açsan şu konuyu ?

    • WannaBeA diyor ki:

      Başkaları senin yerine düşünmesin.Sen düşün , kendi yolundan git.Neyi doğru buluyorsan onu savun.Mesela bir olay mı oldu herkes bu konuda tek bişey söylüyorsa ve bu sana biraz ters ya da eksik geliyorsa farklı yorum yap…

      • Berkin diyor ki:

        Merhaba :) Dostum ben yeni keşfettim ve okuyorum lakin sorun şu ki dediğin bu olayı 1 sene önce yaptim hayatımın amına koydular. Herkes kıza sırtını döndü ben savundum onunla çıktım ama tek başımaydım. Tüm dost diye bildiğim yavşaklar yanımdan teker teker eksildi. Benim tavsiyem, çok zararlı çıkmayacaksan savun..

        • WannaBeA diyor ki:

          Burda zararlı çıkan sen değil onlar.Zaten tek tabancasın fakat gerçek kardeşlerin her zaman yanında…

        • Francisco Lachowski diyor ki:

          eğer haklının kim olduğunu

          anladıysan

          ölsende savun

          betalar düşünemez kavrayamazlar

          kendilerine gelen eleştirileri lan bu lavuk bana kötü şeyler söylüyor olarak algılar

          o malların dışlaması iyi bir şey

          bu onlar gibi olmadığının kanıtı

          bu dediğimide sürekli

          kızları savunayım olarak algılama

          haklıyı savun gerekirse öl

          doğrusu bu kanka

          seni hak yolunda olduğun sürece

          gerçekleri söylediğin

          ve taklit yapmadığın sürece

          kabul edecek tek yer kardeşliktir

          çalış kurtuluşun için

  4. evdebirsesvar diyor ki:

    kendinizi kandirmayin lan, okuycaksaniz biseyler oyrenip onlari biyere depolayin ki zamani geldinde nerde olduklarini ve nasil kullanicanizi ogrenin gerisi kendilinden olushur zaten kimseden de cekinmeyin onlar da biz gibi basit bir insan kimse seni olmak istedin ve yapmak istediklerinden maruz etme hakki yok

  5. Akif diyor ki:

    Herçekten çok önemli bir başlık ama kızlarla konuşurken ne yazıkki tıkanıyorum ve sessizlik geliyor bunu çözmem için ne yapmam gerekiyor?

    • deniz diyor ki:

      Tavsiyem dişilerin çocukluk ve ergenliğiyle ilgili yazıları tekrar tekrar okuman. Çünkü onları okudukça nasıl bu hale geldiklerini anlıyorsun. Yaptıkları bir çok şeyin sebebini anlıyorsun. Bu da sana ister istemez bir özgüven kazandırıyor. En azından bende böyle olmuştu. Özgüvenin gelincede konuşma konusunda sıkıntı yaşamazsın.

    • biricikanneciğin diyor ki:

      onu fazla önemsiyorsun dostum, muhabbet açmak için ıkınma, misal yanındayken içinden gelen düşünceleri direkt olarak dışarı salıp alfanı serbest bırakman gerekiyor emin ol eğleneceksin, ama zaten rahatsan ve bizzat kızı baştan yanına çağırıpta konu bulmakta zorlanıyorsan kültürlenmen gerekiyor, farklı konulardaki kitaplardan oku ama tüm bunlar kendin için, dişiyle konu bulmaktan çok gelişimin için gereksiz olsada yeni bilgilerde edineceksin dişilerle veya her yerde eğlenmen için malzeme olacaktırlar sana. yazıları iyi oku tabularını yıkman gerekiyor.

      • Francisco Lachowski diyor ki:

        her insanın konuşacak bir şeyi vardır

        yani kültürlenmesi gerekmiyor

        kevaşelerle konuşmak için

        nasıl annesiyle arkadaşları ile konuşuyorsa

        kevaşedede aynı mantık

        buradaki tek sorun

        onları üstün görmesi ve özgüvensizlik

  6. Emre diyor ki:

    Lan küstah espriler yapın diyordu şimdi hiç yapmayın diyor

    • deniz diyor ki:

      Espri yapmayından kasıt şaklabanlık yapmayın. Milleti güldürmek için çaba harcamayın. Onun dışında arada küstah espriler yapın diyor. Mesela tam uyuyormu bilmiyorum ama kendimden bir örnek veriyim. Bende bu yazıyı defalarca okuyup değişmek için çabalıyorum. Geçen gün bir kızla oturuyoduk. Saçlarım uzun biraz. Sen aslında saçını arkadan toplasan çok yakışır dedi. Topladı taktı tokayı. Bu nasıl bir şey beynime kan gitmiyor dedim. O da nasıl ya ben bunu her gün takıyorum dedi. Bende belli oluyor dedim ama böyle laf soktum faaak suratıyla değil hafif tebessüm ettim. Tabi dediğim gibi bende henüz yeni sayılırım çok doğru bir örnekmi bilmiyorum.

    • kendinden uzak diyor ki:

      ya sen siktir git amk

    • Yuzarzif diyor ki:

      Ahynen bhana da cheliskhi vhar gibi gheldi .ss

      Yav gözünüzü seviyim kardeşim şu güzelim yazıyı götünüzle okumayın allah size akıl verdi bi zahmet çalıştır da nüansları ayırın ya

  7. fenomen diyor ki:

    peki farz et ki kız düşürdük takıldık ettik millet de bizi boş sanmasın amk dedik instagrama kızla fotograf attık. bu olmaz mı ? yanlış mı yani

    • deniz diyor ki:

      instagrama istersen sikinin fotosunu at önemli değil. Ama insanlar seni boş sanmasın niyetiyle yapman yanlış. Bir alfa dişileri tavlayabildiğini göstermek için çaba harcamaz.

  8. Ali diyor ki:

    “Seninle konuşanlara tebessüm et ve samimi ol ; güvenilir ol…”

    Bu sekilde nasil ilgileri ustumuze cekecegiz siradan bi insanin yaptiklari bu hele bir kiza larsi boyle davranirsak nasil bir etki birakabiliriz ki biraz yardimci olurmusunuz

    • omegac3 diyor ki:

      samımı ol ama hic eklenmedik anda tersle neye ugradıgına sasırıp sartellerini indirip kalkanlarını inidrip sana dogru yol alsın dişi

    • Cann diyor ki:

      İlgiyi üstüne çekmeye ne gerek var?

      Sen alfasın ilgi çekmeye uğraşmana gerek yok çünkü bunu zaten boş oturarak bile sağlayabilirsin.

      Sen alfasın dostum diğerlerinden farkın anlaşılması uzun sürmez ve..
      farkın anlaşıldığında başlar senin olayın…

    • Francisco Lachowski diyor ki:

      sen onları etkilemeye çalışmak olduğunda

      asla etkileyemiyorsun

      asla

      amacın onları etkilemek değilde

      bu yolda ömrünü Tanrıya adamak olduğunda

      etkileniyorlar

      • Mr. Moriarty diyor ki:

        Amacın kız tavlamak veya insanları etkilemek olduğunda siksen etkileyemezsin. Hatta vay mq umursamazsam etkileniyorlar diyip siklememeye, görmezden gelmehe ıkınırsan da etkileyemezsin. Ama amacın gerçekten eğlenmek olduğunda işler değişir. “Gerçekten” eğlenmek.. yani sen eğlenceme bakayım diyip lan ben şuan eğlenceme bakıyorum acaba kızlar etkileniyor mu diye göz ucuyla bakarsan da etkileyemezsin, en azından benim anladıklarım bunlar.
        Ayrıca samimi ol ama mesafeli de ol. Gülümsemek insanların sana güvenini de arttırır, iyi de hisettirir hem. Sırf iyi hissettirdiği için bile gülebilirsin. Zaten samimi olacağın, küstah olacağın, kızgın olacağın yer var. Bir lidere yakışanı yap dostum, bir alfaya yakışanı yap

    • Francisco Lachowski diyor ki:

      ha bu arada

      tebessüm et samimi ol güvenilir ol

      demek beta ol demek değildir

      onuda söyleyeyim

    • Batuhan diyor ki:

      Alfa karakteri,insanları mental açıdan etkiler.Bu da o insanın enerjisini kısıtlayan birşeydir.Bunu “yanlış bir şey” olarak değerlendirme sakın.Etrafındaki insanların sana mesafeli bir şekilde yaklaşması,sana karşı yapılacak olan kaliteli sohbetler demektir.Ancak bu “mesafeli ilişki”nin hangi doğrultuda gideceğini belirleyen alfa olduğu için sohbetin gidişatını kaliteli hale getirmekte sana kalmış bir durum.

  9. Ali diyor ki:

    “Boş konuşup laf kalabalığı yapmayalım ; öz konuşalım ki, insanlar konuştuklarımıza saygı duysun.”

    Boyle yaparak ortami nasil domine edebiliriz ki

    • Emir diyor ki:

      Bunlar mala bağlama diye,karı gibi dırdır edersen kimse konuştuğunu dikkatli bir şekilde dinlemez.Eğer hayatında bir tane bile bilge varsa onla çok konuşan birini karşılaştır.O herif konuşurken gözler üzerindedir,ama o gerzek kişi konuşunca en fazla 2 saniye bakılır.
      Öz konuş,istersen çok konuş.
      Ayrıca şu samimi ol tebessüm et lafını da yanlış anladın.
      Kızla konuşurken şu tatlı yaşlı amcalar gibi gülümse demiyoruz.
      yeri geldiğinde küstahlığını yapacaksın,tersleyeceksin.
      Ama günaydın diyip senin üstünlüğünü kabul etmiş bir omegaya gülümsersen tabiki daha iyi olur.Üstüne günaydın dostum dersen daha samimi olursun.Öğretmenine günaydın der gibi günaydın deme diyoruz yani 😀
      Bunlar etkili iletişim faktörleri,alfa nasıl olunur’un cevabı değil.
      Yani kızı sikerken gülümsemeyeceksin

    • Cann diyor ki:

      Kasıntı olmadan yeri geldiğinde gül eğlen fakat boş insan olmadığını belli et.

  10. Murat diyor ki:

    Kısacası sikleme ve espri yap işi şaklabanlığa dönüş

    1)Siklemeyen bir tip ol.
    2)Espri yap ama işi şaklabanlığa çevirme.
    3)Her zaman bir ağırlığın olsun.

    • Emir diyor ki:

      Birdaha asla bu yazıda özet çıkarmaya çalışma çünkü çok farkli anlamlara cekebilirsin bir cümleyi bile. Yani sana bir cümle bir bilgi ogretmez sadece, bir değer katmaz. Daha fazlasını alcaksin, “şöyle bir gözden geçirmek” iyidir tabiki ama özete gerek yok

      • Murat diyor ki:

        Her okuduğunda farklı şeyleri görüp onun yorumunu yapabilirsin gidip de sadece yaptığım yorumla yetinmiyorum.Ben de biliyorum her okuduğumda çok farklı şeyler göreceğimi.Her okuduğumda neyi fark edersem neyi yazmak istersem yazarım bunda bir sorun yok.Sadece bunu yazdım bu kadar yeter diye bir mantığım yok.

        • Francisco Lachowski diyor ki:

          adam sana

          blogtan özet çıkarma

          yani taktik alma demiş

          şöyle taktik alma

          bu çıkardığın özetlerin nedeni

          blogta seni alfa yapacak cümleler araman

          ve bunları bulduğunu düşünerek

          ustanın verdiği taktikleri

          yapmaya çalışman

          ve bunları yapmanın

          seni Alfa yapacağını sanman

          halbuki sadece taklitçi bir orospuçocuğu olacaksın

          yani dostum özet çıkarma anla

          taktik al ama taktiğin mantığını kavra

          yani usta sana ciddi ol dedi

          hemen taklidini yapma

          neden ciddi olman gerektiğini
          anla

          ve özümse zaten böyle olursa

          otomatik ciddi olacaksın

          tabi doğru kavrarsan

          betalar bile şu ciddi ol olayını kavramış amq

          bir gün

          betalar toplanmış

          muhabbet ediyorlar

          aralarına cıvık bir beta geldi

          böyle göte parmak ayağı

          hepsi birden ciddi oldu

          kızgın adam taklidine felan girdiler

          bu şekilde cıvık betanın

          onlara ciddi olmasını sağladılar

          yani bu lavuklar bile nabza göre şerbeti anlıyor

          demek istediğim bu

  11. brain diyor ki:

    kardeslerim defalarca okun ve tekrar okuyun

  12. alfa diyor ki:

    anlmadığım sey şu taşak geç şakalaş diyor ve öz konuş boş konuşma laf kalabalığı yapma
    Ee öz konuşarak nasıl taşşak gecicez veya boş konuşmadan nasil tassak gececez yardımcı olun

  13. beyler diyor ki:

    Beyler kendi olaylarınızdan bahsetmeyin olayını daha kapsamlı acacak olursak nasıl olmalı mesela;
    Biri nabıyon dediginde film izliyom denmelimi kendi olayımız sonuçta ve onu alakadar etmiyor demi
    Veya ben şu şu konuda iyiyim veya ben böyle yaprdım gibi seyler söylenmelimi gizemimizi yok edermi

    • Sir Murat diyor ki:

      O kadarda değil.
      Kendi olaylarımdan bahsetmicem diye yarak kafalı olmaya gerek yok.Birisi sana nabıon diye sorduğu zamanda bir zahmet ne yaptığını söylersin sende ona sorarsın iletişim kurarsın.
      Ama durduk yere yaaaa abiniz geçen bir karı sikti of of ilik emin ol kimsenin sikinde olmaz.
      Yada babanız geçen tülay,yulet,dilarayla cluba gitti deli gibi eğlendik– vay beee 3 kızla cluba gittin demek vay amk nasıl adamsın(banane yarram sorduk mu)
      Yani insanlara anlatarak egonu şişirmeye çalışma diğerlerinin yaptığı gibi.Kimseye kendini kanıtlamak zorunda değilsin.

    • Cann diyor ki:

      Burda alphanın söylediği şey insanları etkilemek için bir şeyler söylemeye çalışmaman gerektiğidir.

      Birisi sana napıyon dediğinde istediğini söyleyebilirsin.

    • Emre diyor ki:

      Gizemli oldan kasıt konuşurken ben şöyleyim şunu severim gibi şeyleri doğrudan söylememek dolaylı yoldanda söylememek söylediğin şeyin içinde saklı olmalı ki karşı tarafın beyni onla meşgul olsun. Beynin büyük bir kısmı bunla işgal olacağı için nöral ağlar daha sık daha derin işlenecek.

  14. biricikanneciğin diyor ki:

    hiçbiriniz şurada ciddi değilsiniz hala oyun parkı sanıyorsunuz olm istemiyorsunuz gerçekten güçsüzsünüz, adam örgütlenelim felan yazmış örgütlenmek ne amk. birileride sözde “birliqs olalım karsm birliqs” deyip kabul etmiş ama en ufak iletişime geçilecek yolu aramamışlar samimiyetiniz yok bunu kendinizden saklamayada çalışmayın ha “tcma” zaten gitti korkmanıza gerek yok asddsaasdda kendinizden başkası sizi kurtarmayacak boşuna beklemeyin kardeşliği. kendi üzerinizde kontrole sahip değilsiniz hala pc başında göt büyüterek oyalanıyorsunuz, bunu dedim diyede face hesaplarınızı felan dondurmayın yine açacaksınız yine gevşeyeceksiniz asdasddas kendimden biliyorum hepsini. sadece hakedenler kazanıyor yalan söylemeyin kendinize saf olmayın….

    • Muhammed diyor ki:

      adam haklı beyler birlik olmak sizi yavaşlatmaktan öteye gitmeyecek. siz kendiniz olun kendinizi geliştirin, birlik kardeşlik zaten sizi bulacaktır.

      • Sokratesin s. diyor ki:

        Saçmalık . Birlik olmak sizi yavaşlatır mi ? Hayır. Ama yavaşlatabilir de. Eğer sen seni poh pohlayacak bir kaç aptala
        Kardeşim dersen yavaşlarsın . Gerçekten samimi ve öğretiye kendini adamış insanlarla beraber olup , birbirinizi eleştirirseniz çok cabuk gelişirsiniz .
        Ha 2. İhtimal çok nadirdir , belirteyim .

  15. biricikanneciğin diyor ki:

    bunlarıda diğer iletişim-ilişki taktiklerinide iyi özümseyin beyler, insanlar üzerinde uğraş vermeden deneyin zaten uğraş vermeyeceksiniz. sonuç vermiyorsa bidaha dönün buraya özümseyin tekrar. ha karşıdakinin içinde ufak bi betalık varsada doğru yapmanıza rağmen gereksiz tepkiler görebilirsiniz, onun hatasıdır siklemeyin, sırf onların hoşuna gitmedi diye doğrularınızdan vazgeçmeyin, siktiri çekin böylelerine. ne bileyim sizden birisinin taklidini yapmanızı beklerler, şebeklik yapmanızı beklerler eğer kendi değerinize uygunsa şebeklik yapmak buyrun meydan sizin amk birilerinin eğlenceye ihtiyacı var sonuçta asdasd

  16. dude diyor ki:

    Vir arkadasim bana sevgilinle buraya gelirsin dediginde sevgili yapmam ben sadece taklırım diye cevap verirsem kendi ozelliklerimden bahsetmis olurmuyum yani bu kendinden bahsetme olayi ne kadar kapsamlı

    • Sir Murat diyor ki:

      Yukarıda yazdım buraya da yazıyorum.Kendi olaylarından bahsetmeyi yarak kafalı,suskun serseri olmak ile karıştırıyorsunuz.Kasmayın beyler bu kadar.

  17. kutay diyor ki:

    kardeşlerim yazıyı bolca okudum
    fakat eski arkadaşlarımın yanında eski yavşak beta halime dönüyorum.Bunu nasıl yenebilirim?
    yardımınıza ihtiyacım var
    bi sorum daha var
    insanlara hikaye anlatamıyorum.var olmayan herhangi olayı kafamda canlandırıp cümlelere dökemiyorum.
    eskiden sürekli iletişim problemi yaşardım
    insanlarla olan diyaloglarımın boktan farkı yoktu
    insanla karsı karsıya geldigimde ne diyecegimi bilemez
    karsındakının benim hakkındakı yargılarına cok odaklanır,bu yuzden sohbet açamaz kendimi boktan kişilik olarak görürdüm,internette araştırma yaptım
    hafif sosyal fobilik var bende.bunu yenmek için alfa olduğunu bildiğim arkadaşın yanına gidip konuyu açtım, yardımcı oldu sağolsun;
    kendiside bir zamanlar sosyo fobik imiş (şimdi populer çevresinde)
    nasıl yendiğini sordum,cevabı söyleydi
    ”ilk olarak kendime güveni asıladım yapabileceğime kendimi inandırdım yani.caddeye çıktım.tanımadığım insanlara selam verdim.ilk zamanlarda çekilmez bir his vardı içimde.garip hissediyordum.beynim buna alışmamıştı.böyle 1 ay yaptım.sonuç gerçekten şaşırtıcı.insanlarla diyaloglarım gelişti buna çok şaşırdım.

    • ömer diyor ki:

      Dostum, ne söylecegine odaklan aq niye anlatamassam ya da diğer şeyleri takiyorsun. Hea 1de kasılma aq dene anlatamadiysan birsey kaybetmedin hatta kazandın, bir daha ki sefere tecrübe kazandın.

    • Sokratesin s. diyor ki:

      Eski arkadaşlarının yaninda eski yavşak haline dönmenin sebebi nöral ağlar ve alfa takliti yapıyor olman.öncelikle takliti bırak , kendini düzeltmeye çalış , sen kendini düzeltdikçe alfa karakterin yavaş yavaş ortaya çıkar . Ayrıca sosyal hayatta gerçek bir alfa yoktur . Veya milyonda birdir.

  18. zbrl diyor ki:

    Kardeş senin yaşadıklarını bende yaşadım şöyle anlatayım, ilk olarak değişimin zihinde başladığını biliyosun yani amaç bilinçaltını değiştirmek, yanlış inançları silip yerine istediğimiz inançları yerleştirmek,bunun için farklı teknikler var misalen usta bunun için NLP tekniğini seçmiş muhtemelen uygulanması ve etkisi daha kolay olduğundadır,öncelikle bu yazı dizisini okuma sadece,düşünerek,özümseyerek oku ve aklına yatanları kabul et,yanlış inançlarını sil,değişimi hisset ama bu bir günde olmayacak, bazı arkadaşlar yazmış belli bir süre sonra umutsuzluğa kapılıyorum eski halime dönüyorum
    diye çünkü bunca yıldır kabul edilen yanlış inançlar 1 günde silinmez değişmez,ikinci olarak buradaki teorik altyapıyı aldıktan ve bilinçaltını formatlayıp,egoyu tamir edip,ozgüveni sağladıktan sonra sahaya inmek gerekir, eğer bu bilgileri sahada uygulamadıktan sonra değişim tam anlamiyla gelmez sadece genel kultür kazanırsın, hayatımızı degiştirmek istiyorsak bu bilgileri uygulamalıyız, uygulamak derken de kendini kasma bunları uygulamak için, zaten bilinçaltındaki değişim geldikten sonra bunlar otomatik olacak alfan serbest kalacak,ustanın alfa gibi hissetmek için ipuçları diye bir yazısı var o bence hepimize ders olmalı, yani tamamen rahat ve umursamaz olmalıyız,insanları ve başımıza gelen olayları siklememeliyiz esas o.zaman alfa serbest kalır yoksa kendimizi kasarak ben alfayım moduna girip kendimizi buna kasarsak bi bok olmaz,ortamı domine etmek.için veya bakin ben alfayımı gostermek için kendinizi kasmayin,alfa olan siz değil zihniniz olacak beyninizi.buna formatlamamız gerekiyor gerisi zaten otomatik olacak,tamamen rahat hissetmeliyiz onemli olan bilinçaltındaki değişimler gerisi otomatik olacak zaten merak etme, son olarak da aklına gelen.her olumsuz düşünceye inanmaman lazim, bu düşüncelerin farkında ol ve onlara inanma, işte ben cekingenim,iletişimim kotü falan bu gibi düşünceler senin en büyük düşmanın bunu bil, her insanın kendi dertleri var kimsenin sikinde degilsiniz merak etmeyin, tamamen rahat olun sizde insanları siklemeyin

  19. biricikannecigin diyor ki:

    Fazla gizemliyim hiçbir bilgi vermiyorum kendimden bahsetmeyi hiç sevmem bunun için ıkınmıyorum ama üzerine az ve öz konuşmakta eklenince insanlar beni iyice tuhafsıyorlar, birde arada sebepsizce utanıyorum amk bu sefer ortamın sessiz adamlarından oluyorum

    • Letsrange diyor ki:

      Kardeşim gizemli olmayı çok abartıyor olmayasın hem ayrıca zamanında ve orantılı yapmalısın bunları çünkü öyle işe yararayacaktır. Bence aşamadığın şeyler var hala özgüvenini sarsan kötü hissetmeni sağlayan şey her neyse bulup çürükleri ayıklar gibi içinden atman lazım bunları şuan uygulamak senin için zor anlıyorum çünkü hazır değilsin. Planlı şekilde geriye dönüp bakmalısın ve özgüvenini tazelemelisin.. Benim sana tavsiyem sözleri çekip çıkarman lazım senin için öenmli olan seni okuduğunda daha iyi hissettiren motivasyon veren TCMA’nın yazdığı sözler gerçektende bilinçaltına işliyorlar bunu kendine tekrar etmelisin sürekli ona inanmalısın…

    • Jacob Frye diyor ki:

      Ohoo ee zaten uyarılmıştın kanka hemde bizzat tcma tarafından olum tuhafsıcaklar zaten söylemişti adam.
      Toplum seni kendinden görüp seni benimseyip biyerlere çağırıyorsa seni tehdit olarak görmeyip samimiyetini artırıyorsa işte ozaman ağlaman lazımdı yanlış şeye ağlıyorsun aq

    • Kendinden uzak diyor ki:

      Biz toplumun istenmeyen çocuklarıyız
      merak etme tek değilsin banada saldırıyorlar geçen bir arkadaşım bana böyle olmaya devam edersem okuldan atılacağımı herkesin benim hakkımda konuştuğunu hiç kimsenin beni arasına almayacağını söyledi kısaca kendin olma insanlara yavşaklık et onların istediklerini söyle bilinçaltıma bunu telkin etti çünkü o kendi değildi insanlar onu nasıl istiyorsa o öyle oluyordu bizi sevmemelerinin sebebi bu biz sistem karşısında şekil almıyoruz

      -bizi dışlayacaklar

      -bizi sevmeyecekler

      -sürekli saldıracaklar

      -bizi siklememe numarası yapacaklar (inanılmaz bir şekilde siklemelerine rağmen)

      Remember my brother öncedende böyle yapmışlardı bizi bu şekilde sikmişlerdi

    • Biricikannecigin diyor ki:

      Yorumlarınız okundu beyler hepinize Teşekkürler jacob doğru söyledin

  20. Ro diyor ki:

    Peki arkadaşlarımız? Kardeşim dediğimiz adamlara da mı anlatmayalım ? O adama anlatmamak aramızı açmaz mı

    • mantoman24 diyor ki:

      dostum galiba Yen’i katıldın her şey ileride canlanacak kafana takma özümse sadece bu soruların cevabını başlığı okuduktan sonra kendin bulacaksın sorgulayarak .

    • Jacob Frye diyor ki:

      Öncelikle bilmeni isterim ki
      Bu blog sana kendin için yaşamayı, gerçekten yaşamanın nasıl bir his olduğunu göstermek sonuna kadar hissettirmek için var…

      Oyüzden şunu düşün;
      Kendi içinden gelenleri söyleyip onları kaybetmeyi mi ?

      Yoksa;
      Kendi içinden gelenleri siktir edip onların duymak istediklerini söyleyip kendini kaybetmeyi mi Isterdin ?

      Yani onları mı kaybetmekten korkuyorsun yoksa kendini mi ?

      İste asıl soru bu…

      • kendinden uzak diyor ki:

        basit kara çizgilerle iletişim kurulan bir sayfada bile alfalar kendini belli ediyor

      • yazir diyor ki:

        kendi istediklerini söylemene rağmen o insanları kaybetmiyorsan o insanlar gerçekten dostundur. çok güzel özetlemişsin kardeşim

        • Francisco Lachowski diyor ki:

          Nüans senin içinden gelen hastalıklı duyguların ise

          Seni siklememeleri çok doğal

  21. emrede diyor ki:

    ondan bahsetme bundan bahsetme demişsinde herşeye bir kısıtlama var neyden bahsedicez birazda onu açsan

    • Sokratesin s. diyor ki:

      Betalığından ve kıt beyninden bahsedebilirsin .
      Sosyal ortamlar değişkendir ,ezbere bir olay yoktur. Yani adam sana su konuları konusun koçlar desede sen sıçıp yine buraya yardıracaksın.

  22. Sapyoseksüel diyor ki:

    Ya arkadaşlar; ufak bir ricada bulunmak istiyorum. Kelimelerinizi yazarken harfleri yutmayın, yanlış anlaşılıyor,lütfen… Düzgün Türkçe ile yazarsanız, daha anlaşılır olur…

  23. Jacob Frye diyor ki:

    Öz konuşma olayına açıklık getiemek istiyorum. Hepinizin yaptığı en büyük hata her sayfayı bir diğerinden bağımsız görmeye olan eğilimiz.
    İyi amk dinleyinde rahatlayın bari.
    Laf kalabalığı yapmama yani öz konuşma olayı. Bu toplumda böyle ikili mubabbetlerde yahut bir kafede istediğiniz kadar kaliteli espiri yapabirsiniz tabi yine abartmamak şartıyla.
    Noldu lan aşina geldi demi bu cümle, gelicek tabi aq onlarca kez okudunuz çünkü.

  24. wien diyor ki:

    Beyler şu olayı bana okuyup sindirmiş biri anlatabilir mi mümkünse velet olmasın mantıklı şekilde açıklasın
    hiçbir şeyimizden bahsetmeyeceğiz, eyvallah muhabbet esnasında ortamı domine etmek için neler konuşabiliriz?
    nelerden bahsedebiliriz?
    genelde kendimden bahsetmiyorum diye suskun kalıyorum ama insanlar konuştuğumda konuştuğum şeyi dinliyorlar. Devamlı konuşabilirim herkes benim çevremde olabilir ama suskunlukla olmuyor bunu nasıl çözerim?

    • EZIO diyor ki:

      Senin arkadaş ortamında ne konuşulduğunu bilemeyiz.Gidip derslerini önemseyen insanlarla takılıyorsan dersler hakkında konuşursun.Futbol muhabbeti dönüyorsa sürekli,futbol hakkında konuşursun.
      Ayrıca şu kendinden bahsetmeme olayınıda “kendi fikrime” göre şöyle açmak istiyorum:
      Bak ortamda karı kız muhabbeti dönüyor diyelim.Geçen gece sen de bir kızla seviştin.Arkadaşlarına ghankaaaaaaaaalarrrrrrrrr dün bir karı siktim of of gibi saçma sapan öne çıkma çabası içerisinde ego tatmini yapmaya çalışırsan;
      1)Ego tatmini yapan bir pussy boy’dan başka bir bok olmazsın.
      2)Millet arkandan sallıyor yine amk çocuğu der(haa çokta önemli değil ne dedikleri)ama artık anlattıklarına inanmazlar ve sözüne güven duyulmayan bir insan olmak istemezsin gibime geliyor…
      Mesela ben bu olaylara başladıktan sonra bir kızla ön sevişme yaşadım.Bunu benim 10 senelik başka şehirdeki arkadaşlarım daha bilmiyor.Neden? Çünkü sormadılar… Sorsalar bile anlatır mıyım? Bilmem sikim isterse olabilir…

    • Sokratesin s. diyor ki:

      Ortamı domine edeyim dur bi ,gibi bir yaklaşım yok. Sosyal yetenekler zamanla ve kullanmayla gelişir , baskınlık olayına gelirsek o da insanları artik siklememenin bir getirisidir. Siklemeyip eğlencene bakarsan acaba ne konuşsam gibi bir ıkıntın olmaz. Konuşursun , akar gider . İnsanların konuştuğunda seni dinlemesi iyi işaret , bir yerinden tutmuşsun demektir . Son olarak insanların devamlı etrafında olmasını , seni poh pohlamalarini istiyorsan , sapacaksın .

    • oneofthepeople diyor ki:

      Kanka kendinden hiç bahsetmemek suskun kalmak değil mesela ne iş yapıyosun dediler calvin kleinde boxer mankeniyim diyebilirsin konuşacağın konu yelpazesinin bir sınırı yok zaten insanlar genelde havadan sudan öterler.Aklına geleni söyle.suskunluktan ben kaçınırım.

  25. Kendinden uzak diyor ki:

    Kendimde bir değişim göremiyorun kızlar hakkında demiyorum buraya başlama sebebim mükemmel canlı ve dünya üzerinde yapamayacığın hiç bir şey yokmuş gibi hissetmek bazen Alfayı serbest bırakıyorum istemsizce yani hissediyorum onu para kadınlar ananın en sevdiği oğlu olmak felan hikaye moruk hissedenler olmuştur o kadar mükemmel bir hiski ampatamıyorum moruk bloga başladığımdan beri 4 5 kere yaşadım neler hissettiğimi açıklıyım kendinize güveniyorsunuz ama inanılmaz bir şekilde tanrı gibi hissediyorsunuz aşırı mutlu negatif düşünceler yok oluyor aklınıza bile gelmiyor mükemmeliği herbhücrenizde hissediyorsunuz ben ne kadar anlatsam sen yinede anlamayacaksın ne kar hayal edersen et anlayamazsınız beyler yani hisseymrniz lazım dedğim gibi 4 yahut 5 kere yaşadım bu olayı insanlar üzerindeki etkiside inanılmaz okuldaydım tanıdığım bir Alfa var can dostum onun yanındayken bir an mükemmel hisseymeye başladım Alfayı serbest bırakmıştım kızlarla konuşmayıp dalga geçmediğim halde herkes benle konuşuyordu kızlar uzaktan beni kesiyordu ne kadar böyle kaldığımı hatırlamıyorum sonra bir an tık bütün mükemmellik uçup gitti belkide bilonçaltım insanların telkin etmeye çalıştığı sen eziksin yalanına tekrar inanmıştım bilmiyorum dediğim gibi bir kaç kez yaşadım bu olayı biliyorum bu Alfa reisin dediği herşey gerçekleşti bu küçük anlarda ama hiç kasmıyordum neyse siktir edin ben Alfayı bilinçsiz bir şekilde özgür bıraktım ve bu olayı bir kaç kez yaşamam motivasyon kaynağım fakat ben bunu bilinçli bir şekilde yapmak istiyorum yani Alfanın istediği şeyi özgürlüğü bunu ona vermek istiyorum bilinçli bir şekilde bunu nasıl yapabilirim

    • Kendinden uzak diyor ki:

      Yazımı sikim güzel bir soruydu tabi sen bilirsin _bence yayınlama amk_ çocuklar okuyamaz yarrak gibi yazmışım bilonç altı hala gülüyorum amk

  26. Sean Kingston diyor ki:

    TCMA sana teşekkür ediyorum. NLP yoluyla öğrettiklerini ister istemez hatta kendiliğinden yapıyorum günlük yaşamda. Mesela biri bana birşey sorduğunda ona tam cevabını vermiyorum. Bu şekilde insanlar daha fazla soru soruyor. Ve bu şekilde verdiğim bilgiler onların bilinçaltına kutsal bilgi imajı veriyor. Arkadaşlar siz kendinizden bahsederseniz sorulmamış şeyleri kendi olaylarınızı anlatırsanız, insanların bilinçaltı bu bilgileri siklemez.

    Ve dikkatini çekmek istediğim insanı siklememek kusursuz biçimde başarılı hatta siklemediğim insanların dikkatini çekiyorum.

    Bir insanı ne kadar siklemezseniz gözünde o kadar değerlisiniz.

  27. Francisco Lachowski diyor ki:

    evet herşeyi anlıyorum

    klavye delikanlılığı betam hala yerinde

    bir an götüm kalktı

    az önce bir olay yaşadım grupta biri ile tartışırken

    adam çok normal şeyler söyledi

    ve (bu arada bu yolda ilerleyen bir grup)

    jojuk ile konuşurken art arda betaca laflat ettim

    bir an iblisin sesleri geldi

    saldır ona kabul etme söylediklerini

    adamı gece gece benim betamla uğraştırdım

    ve sonunda hatamı anlayıp özür diledim

    bunu başarı saymıyorum

    fakat hatalar yapacağımı ve hoş gördüğünü söyledi

    cidden gerçek kardeşler

    bu yolda sadece klavye ile büyüdüm

    kendimi bir bok sandım bilmediğim halde lafa atladım

    bir sürü hatam oldu

    fakat ders almadım şimdi anlıyorum

    bu yol bebeler için değil

    tartışma içinde bir an iblisin her şeyi bırak ve siktir et dediğini biliyorum

    fakat o anda durdum

    özür diledim

    hayatımı kurtardım

    adamdan özür dileyerek değil

    iblisin vesveselerinden kurtularak

    Tanrı bana yardım ediyor

    kötü yola girmemi engelliyor

    bu yol gerçekten zor beyler

    herşeyi şimdi anlıyorum huuhh

    zorluydu amk şimdi rahatlama zamanı

  28. Francisco Lachowski diyor ki:

    girdiğim andan beri çok iyi karşıladılar

    fakat mal konuşmalarım yüzünden siktiler

    betamı anlıyorum mal yönlerimi anlıyorum

    ona yaşını sordum

    o da bana asıl soru

    kim daha büyük dedi

    adam belamı sikti

    hakettim sonuna kadar

    şuan sadece şükrediyorum hatamı anladığım için

    gerçekten gelişiyorum acının bittiğini sandım

    daha yeni başlıyormuş

    daha törpülemem ve geliştirmem gereken çok şey var

    bunları kabul ettiğim için mutluyum

    iblis en kötü anınızda saldırıyor

    o an herşeyi unutuyorsunuz

    sadece 2 seçenek kalıyor

    şuan çok rahatladım

  29. oneofthepeople diyor ki:

    yaptığın olayları,kim olduğunu senden duyarsa bunu hem siklemezler hemde insanlar başkalarından bahsedilmesini sevmezler ve gizeminizi kaybedersiniz. sorulan sorulara kaçamak cevaplar verin merakları artacak ve dışardan edindikleri bilgileride kutsal sayacaklardır.cool ve ciddi olmak hiç konuşmamak değil Gereken yerde öz konuşup laf salatası yapmamak.İnsanlar gülsün diye götünü yırtmamak ortamın şebeği moduna girmemek.Bu espiri veya taşak-makara yapmayalım demek değil ve aynı zamanda kasıntı olmamak.Muhabbet ettiğin insanlara karşı sıcak kanlı ol gülümse koyu muhabbet et.Ama şaklabanlık yapma.Anladıklarım az buçuk bu kadar benim.kavramak için yazmak istedim ekleme ve düzeltmeler yapalım birbirimize.

  30. I Am That I Am diyor ki:

    Son 2 paragrafın üzerine gerçekten düşünülmesi gerekiyor
    Önce diyor ki
    “Zamanınız yahut gerekli psikolojik deneyiminiz var ise ayrıca oluşabilecek kötü izlenimleri yok etmenin yollarını biliyorsanız sizde deneyebilirsiniz”

    Burada açıkça uygulanmaya çalışıldığı taktirde zaman kaybedeceğinizi psikolojik bunalımlara sürükleneceğinizi ve kötü izlenimler elde edeceğinizi söylüyor.
    Devamında ise
    “Bunlar iletişimdeki vazgeçilmez unsurlar olmakla birlikte sizi çoğu dişiye alfa erkek konumuna oturtacaktır” diyor.

    Yani bunların mutlaka uygulanması gereken unsurlar olduğunu söylüyor
    Fakat az önceki yazıda ise bunları uygularsanız Zaman, Psikolojik sıkıntılar, Statü kaybı gibi zararlara yol açacağından bahsediyor.

    Yani bir cümle bu mükkemmel taktiklerin sizi dibe batıracağından,
    Diğer cümle ise bu mükkemmel taktiklerin sizi zirve noktasına taşıyacağından yani insanların gözünde alfa erkek konumuna oturtacağından bahsediyor.
    Fakat vurgulanan nokta; altını çizerek söylüyorum “bilinçli olarak uygulandığı” taktirde olumsuz etkilere yol açacağından bahsediyor.

    Önceki sayfalarla bu sayfaları birlestirdigimizde, özellikle “bir uğraş yok ortada ben yazacağım sen okuyacaksın sadece bir muhabbet var aramızda” ve “siz hiç farkında olmadan dişilere karşı tavırlarınız alfalaşacak ve onlarda size yakınlaşacak” gibi cümleleri bu sayfada tastik etmiş oluyoruz.

    Yani bunları bilinçli olarak uygulamaya çalıştığımızda 1. Cümledeki olumsuz etkileri yaşıyoruz. Çünkü bilinçli uygulama bizi kasıntı yapıyor ve gelişim duruyor devamında ise psikolojik çöküşler ve kötü izlenimler ortaya çıkıyor.

    Fakat bunları iyice okuyup otomatikleştirecek kadar sindirdiğimizde ve insan ilişkilerini akışına bıraktığımızda ise 2. Cümledeki olumlu etkileri yaşıyoruz.

    Yani sen yazıları gerektiği gibi okuyorsan ve insan ilişkilerini de içinden nasıl geliyorsa öyle konuşarak öyle yaparak saçmalamak istiyorsan saçmalayarak vs. eskisinden farksız bir şekilde takıldığını düşünerek gerçekleştiriyorsan sen daha farkında olmadan aslında blogtaki taktikleri yavaş yavaş uygulamaya başlıyorsun. Fakat gerçekten farkına dahi varmıyorsun. Çünkü sen bu davranışları sanki yıllardır uyguluyormuşcasına kusursuz bir zamanlamayla kusursuz bir enerji uyumuyla uygulamaya başlıyorsundur ve herzamanki davranışlarınmış gibi görüyorsundur.
    Fakat durup düşündüğün anda “lan ben bunları önceden yapmıyordum bloğu hayatıma uygulamaya başamışım” diyip olayın öyle farkına varıyorsan bloğu doğru anlamışsın demektir.

    Aksi taktirde biliçli olarak uygulamaya ıkınmak seni düşürür.
    Çünkü alfa dedigimiz şey refleksif davranışlarımızdır ve refleks üzerine düşünerek yapıldığında refleks değildir.

    Mesela su içerken refleks olarak gerçekleştirdiğin aşamaları bilinçli hale getirmeyi dene suyu eskisi gibi düzgün içemediğini fark edeceksin istemsiz sesler çıkardığını göreceksin.d

    Jdjejxjdk amına koyim yada deneme benim başıma geldi diye herkesin başına gelsin isteyen bir iç halim varda.
    Çünkü ben denedigimden beri düzgün içemiyorum ses çıkıyor amk nasıl düzelticem ? (tcma yardım et xjejjxkskwnxjxkkekcksjdjxnsn)

    Neyse anlatmak istediklerimi anlattım

    • Francisco Lachowski diyor ki:

      cidden güzel çıkarımlar

    • Starter diyor ki:

      Okuduğum en mantıklı yorum olabilir.Birebir dediklerini yaşadım.Teşekkürler.

    • Bartu diyor ki:

      Dostum yazdıkların gerçekten bana da çok mantıklı geldi,çok iyi bir analiz yapmışsın seni tebrik ederim umarım istediğin kişiliği oturtmuş ve hayatını yaşıyorsundur.

    • xnewlife diyor ki:

      Jdjejxjdk amına koyim yada deneme benim başıma geldi diye herkesin başına gelsin isteyen bir iç halim varda.
      Bu cümlede ben boka Battım.Sizde batın demek istemiyormusun sence?
      Bir beta davranışı değilmi?
      Yanlış anlama belki istemsizce yazdın.Yada ben yanlış anladım.

  31. Yuzarzif diyor ki:

    Beyler size bi taktik:

    Eğer amacınız popülerlik, kızlar falansa bu adamın dediği şeyleri zerre sorgulamadan ezberleyin. Ikına ıkına uygulamaya kasın. Gerçek manada alfa olmassınız ama iyi ıkınırsanız herkes size alfa der.

    Eğer amacınız hakikatse cehenneme hoşgeldiniz kajajsjsjaksnsnakka.

    Şaka bir yana işin bu kısmı zor ,aşırı derecede çaba ve acı çekme istiyor ve kardeşliğe kadar ilerleme çok yavaş oluyor. Kardeşliği bilmiyorum sadece akıllı bir adamdan aldığım bilgiler

    Ayrıntılı bilgi için: incisözlük >>>>>>> haci tyler

  32. kendinden uzak diyor ki:

    üzülüyorum bu hallerime

Yorum yazın...