“Ha bir de ”aşk” diye bir olay var ki, en sevdiğimdir benim…
Aşk kadar rant sağlayan ve para tuzağı olan başka bir piyasa var mı saf herifler ?
Yani ”aşkım bende esir anan sende zaaaaa” dese dahi arabesk rapçilerin yüzbinlerce izlendiği bir dünyadayız ve halen aşka inanan var…
Aşk dediğimiz olgu, tamamiyle nöral ağlar ve hormonlardır.
Seks yapma arzusudur temelde fakat dişiyle siz vakit geçirdikçe dişi hakkındaki anılar nöral ağ olarak kazınır beyninize ve bu kodumunun ağları sizi aşık eder.
Az ağ hoşlantı, çok ağ kara sevda olarak adlandırılır.
Nöral ağlar zayıflar fakat çok uzun sürer ; bu da aşk acısı oluyor.
Asla silinmez ; bu da ”eski sevgilimi görünce içim parçalanıyor” olur.
Aşk dişilerin eliyle yaratıldı…
Çünkü dişilere boyun eğdiren mükemmel alfalar sinsi kevaşelerin hoşuna gitmedi ve onları seksin üzerine bazı hormonlar kullanarak kendilerine bağlayıp betalara dönüştürdüler.
Dişiler kurnazdır ve ”alfalar dönemi”nin sona ermesiyle, erkek dünyasını yok etmekle uğraştılar.
Eski erkek tipiyle şimdiki erkek tipine bir bakın.
Sertlik olarak söylemiyorum…
Kendinden emin, özgüvenli, yerine göre esprili, normalde ise ciddi ve umursamaz, sosyal ilişkileri güçlü, küstah…
Yani tarif edilecek şekilde böyle…
Şimdi nasıl ?
Kendinden emin değil ; çünkü kendisi değil.
Özgüvenli değil ; çünkü güvenecek bir olayı yok aslında şuan, sadece kendini kandırıp ”özgüvenli taklidi” yapanlar var, değineceğim onlara da…
Ciddi ve umursamaz değil ; ”kadınlar güldüren erkeklere bayılır”ı yanlış alıp işi şebekliğe döktü ve bir alfa gibi espri yapmayı bilmiyor.
Umursamaz değil ; çünkü alfa olmadığı için dişi ilgisi görmüyor ve buna aç, bir tanesi daha kuyruk sallasa bizimki boşalarak koşuyor o tarafa.
Sosyal ilişkileri güçlü ve ortamı domine eden değil ; çünkü kendinden emin ve özgüvenli değil, aynı zamanda ortamın gerginliğini alacak zekice esprileri yok.
Küstah değil ; çünkü zaten elindekini kaybetmekten korkuyor, onunla kıvamında dalga geçip ”sana ihtiyacım yok” mesajı veremiyor.

Not: Bunları sadece muhabbet olsun diye anlatıyorum, kafanızda dursun fakat uygulamak için aşırı uğraş vermeyin.
Sadece alfa profili gözünüzde biraz canlansın…
Halen alfanın ne olduğunu tam olarak bilmiyorsunuz.
”Alfa, bir dişinin daima seks düşündüğü erkek tipidir” desem, yarısını dahi tarif etmiş olamam.”

Bir sonraki diziye geçmek için tıklayın!

19 Yorum yazıldı.

  1. Akif diyor ki:

    Saha görevlerini bekliyorum

  2. ömer diyor ki:

    Bu yazılar aynı vampir günlükleeindeki damon salvatore u anlatıyo

  3. HardFeeler diyor ki:

    Yani ”aşkım bende esir anan sende zaaaaa” dese dahi arabesk rapçilerin yüzbinlerce izlendiği bir dünyadayız ve halen aşka inanan var… cümlesindeki
    ”aşkım bende esir anan sende zaaaaa” kısmını kaç kere okudum hala anlıyamadım anlayabilen biri varsa bana açıklayabilirmi dostlar

    • mantoman24 diyor ki:

      Etrafına bak dostum her dizi her şarkı bu tabudan bahsediyor sevgililer günü git sevgiline pırlanta al tektaş al araba al önünde domal gibi şeyler tür dizilerindede görüldüğü gibi hep bir erkek dişiye boyun eğer konu Budur yani şuan çıkardığım anlam bu okudukça belki , ki Emin’im başla bir anlamına vardır

      • kendinden uzak diyor ki:

        bence sadece dişiler yapmıyor bunu betalarda adeta onların yükselmesine yardımcı oluyor

    • mantoman24 diyor ki:

      Ne demek istediğini şimdi anladım dostum yani o cümlede demek istiyor ki Kodumun arabesk rapçileri (bkz:arsızbela) sikimsonik cümleler söylese dahi aşk ilizyonu sayesinde yüzbinlerle izleniyor ….

      Yani tüm kitleler bu iliyizyon sayesinde kontrol ediliyor …

  4. EndoHope diyor ki:

    Aşk dişilerin eliyle yaratıldı…
    Çünkü dişilere boyun eğdiren mükemmel alfalar sinsi kevaşelerin hoşuna gitmedi ve onları seksin üzerine bazı hormonlar kullanarak kendilerine bağlayıp betalara dönüştürdüler.
    Dişiler kurnazdır ve ”alfalar dönemi”nin sona ermesiyle, erkek dünyasını yok etmekle uğraştılar.

    Bazı hormonlar dediği kısımda hormonlar ne oluyor?
    Alfalar dönemi ne demek beyler?

    • CaptainBlack diyor ki:

      Önce ilk sorunu cevaplayayım.Bizim abaza kızın yanına gidiyor muhabbet edicek.Fakat kız onun için “altın kaplamalı am”. Heyecanlanıyor tabii testosteronun dibine vuruyor,hele kız da bir adım attımı testosteronun anası sikiliyor.Ayrıca bizim abazanın ufaklık canlanmış olduğundan ” oksitosin” adını verdiğimiz “bağlanma” hormonu salgılanıyor;daha detaylı bilgisini internette bulabilirsin.Beyin düşünüyor “bu amk kızı ne ki böyle bukadar yer kaplıyor bi bildiği vardır bizimkinin” diyip sıkı nöral ağlar kazıyor fakat bizimkinin abaza olduğunu gözardı ediyor.İkinci soruna gelince ilk çağlardan itibaren 70-80 lere kadar erkekler hep sikti,hep üstün taraf oldu;kadınlar da hep ezildi,hor görüldü,sikildi.Biz bu döneme “alfalar dönemi” diyoruz.

      • Jacob Frye diyor ki:

        Unuttuğun bir noktaya değiniyorum.
        Binlerce yıldır erkek egemenliginin olmasının ve parçalanmadan kalmasının sebebi alfalar dişileri siklemiyordu onları arzulamıyorlardı canı istediklerinde sikip bir köşeye fırlatıyorlardı. Savaşıyor avlanıyor ve 3 4 tane kadınla aynı anda birliktelik kuruyorlardı.

        Peki bu durumdayken dişiler nasıl olduda kendilerini siklemeyen ve sekse sıradan bir obje olarak bakan erkekleri seksin üzerine hormonlar kullanarak kendilerine bağlayıp betalara dönüştüler ? Nasıl olduda ozaman ki alfalar dişilere bu denli bağlanacak kadar seks arzusu duymaya başladılar ?

        Dişiler kendilerinden daha iyilerini etrafında istemiyorlardı o halde napıcaklar ?
        Ellerindeki tek özellik olan sinsiliklerini ve rol yapma yeteneklerini kullanacaklar.
        Oyüzden alfaları siklemiyorlarmış gibi yapmaya başladılar. Kendinlerini ağırdan satmaya başladılar. Göster ama elletme kuralını icat ettiler.

        Bu 3 elementi öyle başarılı kullandılar ki ozaman ki alfaları kandırabildiler. Dişiler kendilerini ağırdan sattıkça alfalar dişilerin üzerine düşmeye başladı. Onlar siklemiyormuş gibi gözüktükçe bi taraflarını açıp elletmedikçe alfaların onları daha çok arzulamasını sağladılar. Ve bu arzu ile dişiyle vakit geçiren alfalar ister istemez beyinlerine nöral ağ olarak kazınan anılar yüzünden dişilere bağlandılar.
        Ve dişilere de ellerine aldıklarını törpülemek kaldı.

        Alfalar dönemi bitincede erkek dünyasını-erkek egemenligini sonlandırmakla uğraştılar ama ben pek uğraş gerektirdiğini düşünmüyorum.

        • Josep Arnold K diyor ki:

          Ben öyle olduğınu düşünmüyorum yakup

          Bu dişilerde hep vardı bence göster elletme sikleme falan

          Başka bir yerde de söylemiştim

          1. 2. Dünya savaşı sıraları çocuklarının sadece annelerine marus kalırken modern dünyanın aileyi yalnızlaştırp rahatça manipüle eylemesi

          Çünkü bu sosyal bi olay senin dediğin yani dişiler zaaaaaaaa diye çıkıp icat etmemişlerdir

          Biliyorum bunu tcma da dedi ama onunki daha üstü kapalı ya şimdi bana tcma yı anlattırma bilion adamı

          Aslında anlattığı şeylerin çoğu göründüğü gibi değil neyse onun konuyla ilgisi pek ypkta

          Aktarabildiklerim bunlar

          • Pink Floyd diyor ki:

            Bence olay sonradan açığa çıktı ama dişinin bilinçli yaptığı bir icattan ziyade bilinçaltında gerçekleşen bir evrimsel süreç sonucu. İntikam nefret mekanizması.

  5. AlfaMale diyor ki:

    Konuyla alakası yok ama kendinizden emin bir şekilde bir eleştiri yapmak veya bir söz söylemek karşıdaki kişide şok etkisi yaratıyo emrinize amade oluyorlar

  6. kendinden uzak diyor ki:

    my7

    1 kendinden emin
    2 özgüvenli
    3 ciddi
    4 umursamaz
    5 yerine göre esprili
    6 sosyal ilişkileri güçlü ortamı domine eden
    7 küstah

  7. mantoman24 diyor ki:

    “Aşk dişilerin eliyle yaratıldı” “onları bitirmek için karakter analizi yapmanız gerekir asla kitle imha silahı işe yaramaz”

    Madem aşk dişilerin eliyle yaratıldı ki öyle ,düşünün kendi uydurduğunuz bir yalana inanırmısınız ? Tabiikide HAYIR

    • Mr. Moriarty diyor ki:

      Dostum ben de bu konuda takılmıştım ama şöyle olabilir:
      Onlar da insan ve bazı hormonlara sahipler. Hani tcma bahsetmişti bir yerde dişilerde mutluluk hormonuyla seks yapma arzusu benzerdir. Mutlu oldukça sekse susarlar diye. Mutlu oldukça bağlanma hormonu salgılanır.Yani dişilerde de var bağlanma olayı, bu yüzden dişiler yanında mutlu oldukları erkeklere “aşık” oluyorlar diye düşünüyorum. Fark nöral ağların yazılmasını sağlayan nedenler, yani benim anladığım bu.

    • I Am That I Am diyor ki:

      Dişiler salak amk o kadar fazla şey bekleme onlardan aynı yalanı başkasından duysa inanır bunlar.
      Şimdi bu sayfada bazı mesajlar var sırf bu mesajların böyle yerleştirilmesinden dahi dişilerin de kendi uydurdukları bu illüzyona inandıklarını anlayabilirsin.

      “Aşk seks yapma arzusudur temelde” diyor TCMA ve en son cümlede de “alfa bir dişinin daima seks düşündüğü erkek tipidir…” diyor.
      O halde verdiği mesaj çok açık: Her dişi alfayla seks yapmayı arzuladığına göre her dişi alfaya mutlaka aşık olur.

      Dişiler birisine karşı seks yapma arzusu duyduklarında oksitosin hormonu salgılanır ve beyin bu hormon salgılandığında muhattap olunan kişi hakkındaki anıları verileri düşünceleri her boku dişinin beynine nöral ağ olarak kazır ve o kişinin bu hormonu salgılattığı kanısına varılır böylece dişi aşık olur.

      Yani alfa olduğunuzu varsayalım ve sen dişiyle yolda yürüyosun. Dişi, alfa olduğun için sana karşı istemsiz bir seks yapma arzusu duyuyor bu da oksitosin hormonunu salgılatıyor. O hormon salgılandığında dişinin muhattabında sen olduğun için beyin senin hakkındaki anıları, verileri çok daha muazzam bir şekilde kaydediyor çok daha hızlı ve derin bir şekilde sinaptik noktalarda nöral ağlar inşa ediliyor.
      Ve dişi bu hormon salgılanıyorken seninle ne kadar çok muhattap oluyorsa dişinin beyninde o kadar çok yer kaplıyorsun, beyninin her tarafı sana ait nöral ağlarla doluyor.
      Günlük hayatta ne düşünürse düşünsün sen onun beyninde çok yer kapladığın için mutlaka herseferinde aklına sen geliyorsun. Beyninin neresine bakarsa baksın orada sen oluyorsun.
      Ve dişi, sen onun kafasında bu kadar çok yeri işgal ettiğinden dolayı sana aşık olduğunu sanıyor.(sanıyor diyorum çünkü aşk diye birşey yok)

      Ve son olarak bu şartların sağlanması için illa yüzyüze muhattap olmak gerekmiyor. Dişi seni hayal ederken, seni düşünürken, seni izlerken v.s de oksitosin hormonu yüzünden sen onun beynine nöral ağ olarak kazınıyorsun. Yani bir dişinin sana aşık olması için illa seninle etkileşim halinde olması da gerekmiyor.**

      Çok fazla tcmanın üstü kapalı cümlelerini kullandım fakat anlayacağına eminim

  8. Ömer diyor ki:

    Şu adamın anlattığı herşeyi anladım ulan ben önceden baya iyi bir alfaymışım amına çakim beta olmuşum ya la iyi ki denk geldim buraya artık tekrardan kendimi bulmaya başlayabilirim içimdeki alfa geri çıkıyor.

Yorum yazın...