“Alfa gibi hissetmek için ipuçları: Mükemmel olduğunu bil, sakin ve rahat hisset, hayat senin için bir oyun olsun.
Değerli olduğunu hissettiğinde ve dış dünyadaki kimseyi etkilemeye ihtiyacın olmadığını anladığında, hayatı oyun gibi görüp cidden sadece kendi eğlencene baktığında, alfan serbest kalma amacında büyük yol kateder.
Fakat, ”ben mal gibi dikileceğim, alfa her şeyi halledecek fak yea” düşüncesi olanlar siktir olup gitsin, okumasın.
Bahsettiğim olay, her şeyi çok daha fazla otomatikleşeceği ve su içişinizdeki yudumların akıcılığı kadar kusursuz olacağı…
Bunu da açıklattırdınız moronlar…”

Bir sonraki diziye geçmek için tıklayın!

18 Yorum yazıldı.

  1. Mehmet diyor ki:

    Benim içinde bulunduğum durum çok kötüydü. Bir hafta boyunca resmen zırladım. Bir kızı çok seviyordum. Daha sonra ona hiç değer vermediğimi gördüğümde dahi siklemediğimi fark ettim. Olması gereken buymuş zaten. Kızlar zor olanı seçmeye bayılırmış meğer doğru yoldaymışım. Hiç bir dişi alfa yakınına dahi karşılıksız duramaz bence. Buda bence yeni bir terim. Alfa yakını ha? Alfa şuan bana cidden uzak. Yalnız yazını ilk başta okuduğumda kendimi cidden doğru yolda hissettim. Bu sadece bir tavsiyeden çok her erkeğin bilip intikam hissini canlandırıp kendi hükümdarlığını kurması gerektiğini anlatan bir ansiklopedi. Ciddi manada herkesimden insanın okuması gereken bir blog…

  2. darbecihukumet diyor ki:

    Beyler betaların saldırma sebebi işte. Değerli olduklarını kanıtlamak için yırtınıyorlar. Tcma geçmişimizi bu yüzden hatırlattı bize. Kızlar olmadan da değerliydik. Birine bir şey kanıtlamadan da değerliyiz.

  3. biricikanneciğin diyor ki:

    bu yazıyı geçmişte sadece sıradan bir tavsiye olarak görüyordum su yutmaz bir gerçek.
    betalar eğlenemez beyler kendilerini eğlendiğine ikna ederler ve tabi çevresine de asdassda eğlenen birisini gördüğünde tabi ki kabul edemeyecek bu eğlenceli savaşa hazır olun çünkü daha çok üzülmeleri gerekiyor bunu ben istemedim kendileri istedi amk onun sikik beyin işleyişine katlanmak zorunda değilim

  4. sağel diyor ki:

    Hepimiz bu yoldayız, sizinde görmenizi istedim == https://www.youtube.com/watch?v=qtx18tPNda4

  5. Kendinden uzak diyor ki:

    O zaman alfa olmaya çalışmazsak alfa gibi hissedebilirmiyiz ?

  6. mantoman24 diyor ki:

    sadece kendim gibi davranıp yanlarında eğleniyorum, etkilemeye çalışmıyorum, kendileri etkileniyorlar
    Sadece kendileri etkileniyorlar ….

  7. Kendinden uzak diyor ki:

    Beyler kendim gibi davranınca etkilenmiyorlar içimden ne geçiyorsa onu yapıyorum fakat kimse etkilenmiyor amacım etkilemek değil fakat etkilenmeleri gerekmiyormu

    • Kendinden uzakta diyor ki:

      hala başkaları için direniyorum bir gün kendimi sikicem bilinçaltımda oluşmuş kök inançlar yavaş yavaş gitmeye başlıyor

      • Bbbbbbbb diyor ki:

        Bilinçaltınızı alfa olarak programlayın
        Amaç bu ve farkındalık okuduklarınla ilgili

        Ama bazı okuyup okudugunu anlamayan dalyaraklar var ilginç

        Git ilkönce roman falan oku kendini geliştir

        Önüne mamanı koyup ağzına uçak yapıcak halimiz yok

  8. Mr. Moriarty diyor ki:

    Beyler ben yaklaşık1 aydır bu sayfadayım. Yazılan yorumları okuyorum, bazıları gerçekten güzel yorumlar yapmış. Okullar başladığı için muhtemelen daha az aktif olacağım ama vaz geçmek yok. Şu her akşam 5 sayfa okuma olayı bilinçaltımıza daha iyi yazılması için, değil mi? Ben okurken uykulu olduğum için ne okuduğumun pek farkında olmuyorum. Yine de okumaya devam etmeli miyim yoksa ayık kafayla mı okuyayım.

    • Toltek diyor ki:

      Kanka o olay uyumadan önce ve uyandıktan bir süre sonra bilgilerin daha kalıcı olmasıyla ilgili . Günde 5 sayfa oku , fakat bir kaç kere sindire sindire . Tersten okuyabilirsin , ilginç oluyor .

  9. Francisco lachowski diyor ki:

    Burada

    Sosyal ilişkileri nasıl bilinçaltımıza bırakacağımızı söylüyor

  10. Alpha61 diyor ki:

    İlk okumaya başladığımdaki amacım intikam almaktı ama şu anki amacım haytın tadına varmak. Kimseye kendimi kanıtlamak zorunda değilim. bunu dondurma istediğin olayı anlatırken iki kızdan telefon numaranı almandan bağdaştırıyorum. kendi kanıtlamadın sadece kendin gibi davrandın. özgür ve değerliydin. Hayatı tadıyorsun işte her şeyin özü bu Alpha’ma özgürlüğünü verecem oda işleri halledecek 😉
    Teşekkürler üstad sana borçluyum

Yorum yazın...