“Her kendine güveneni alfa sanan mallar siktirsin gitsin.
Ciddiyim amk, siktir olun gidin.
Zeki adamalar kalsın burada.
Balık istemeyen, balık tutmayı öğrenmek isteyenler kalsın…
Ben insanların söylediğini umursamıyorum ; artık anlayın bunu.
Mailden övgü akıyor amına çakim, sikimde mi ?
Orospu çocukları yağlıyorlar anca.
Bu farklı bir olay…
Bu, içinizdekileri dökmek adına…
Yani bu iş karşılıklı.
Ben size her şeyi hayatta vermem.
Siz benim amacımın ne olduğunu kendiniz çıkaracaksınız.”

Bir sonraki diziye geçmek için tıklayın!

15 Yorum yazıldı.

  1. Mystery diyor ki:

    Valla dostum aslına bakarsan seninde bi numaran yok tabiki senin alfanın dışında :) alfan inanılmaz büyüleyici çekim gücü çok kuvvetli amk derslerde bile blogdayım sürekli hoca sikimde bile degil kitap arasından yazdıklarını okuyorum sürekli

    • Neronebaba diyor ki:

      aferin gerizekalı aptal

    • Alfa diyor ki:

      Cok Akılıymışsın amina koyim hoca sikinde bile degilse şuan birdaha sayfaya adımını atma göt. (Büyü)

    • Murat diyor ki:

      Lan adamın kastettiği şey sen de alfan olmasaydı normal biri olurdun,sıradan biri.Alfanı bulmuşsun ve o seni büyüleyici yapıyor diyor.Sanki ne dedi,sanki yalan söyledi hemen çıkıp yırtınıyorsunuz amın evlatları.Bir adamdan alacağını alacaksın bitecek aq,TCMA çıkıp ben peygamberim dese evet sen peygambersin diyeceksiniz yarrak kafaları.Adam bizden üstün mü üstün ama siz bokunu çıkartıyorsunuz aq.

    • Emir diyor ki:

      Nicklerinizi not aldım sayın,benim yorumum altına cevap atarsa bu 2 mal gerektiğini alacak.
      Boş yere saldıran herifler.
      @neronebaba ya bir yol aç ya da yoldan çekil piç.
      Ya da seni yoldan atalım.
      Ama ilk temasımız sikimizle olur len mq.
      “Cok Akılıymışsın amina koyim hoca sikinde bile degilse şuan birdaha sayfaya adımını atma göt. (Büyü)”
      Seni sikleyen kim lan?
      Biyolojik atık diyebiliriz.

  2. Dead Man diyor ki:

    hala burada olup sadece bu bloktan medet umanlardan bir bok olmaz ciddiyim bu bloğ sadece sana merdivenleri vericek ama o merdivenlerden yükselmek sana bağlı sen hala kitap okumuyorsan ,gitar çalmıyorsan ,spor yapmıyorsan ,aklına takılan şeyleri araştırmıyorsan ,yani değişimi sadece buradan bekliyorsan olmaz evet burası birşeyleri veriyor evet güzel bu blog değişim de veriyor ama kendinde çabamalısın kendini geliştirmelisin levelini hep upgrade yapmalısın hayat kolay değildir sen güçlenirsin kendini ne kadar donatırsan o kadar güçlü olursun ki olmalısında alfa olmak istiyorsunuz bilgisiz,birşeyler yapamayan ,bir konu hakkında fikri olmayan ,kendine özen göstermeyen ,kendine bakmayan ,şişman ya da zayıf çelimsiz alfa mı olur lan

  3. biricikanneciğin diyor ki:

    Orospu çocukları. ya yeriyorlar, yada övüp abartıyorlar amk. hepsinin altında yatan sebep beyinlerini kullanmamış olmaları, istediğiniz kadar betaların yüzüne ne olduklarını vurun, semptomları artacaktır, kendilerince galip çıkacaklar.

    konuşursun; ‘sen kendini bi boh zannedion.’ derler.
    siklemezsin; ‘noldu lan susturdummuuu hee?’ derler asdsdadas
    bunlarla daşak geçmekten başka çare yok, sinirlenmeyin kaybedecek orospu çocukları, ölünce anlarlar ancak ölünce amk. kimsenin size ucuz hayat dersi vermesine izin vermeyin beyler daşağı koyun ezin amına koyduklarımı bazen ağır siklemeyin ki içlerinden kana kana ağlasınlar…

    • biricikanneciğin diyor ki:

      he gereksiz yazı olmasın, içinizden gelmediğine rağmen siklememeye ıkınırsanız liseli olursunuz beyler, onun için insanların ne kadar beta olduklarını gerek bu blogdan, gerek dışarı çıkıp konuştuğunuzda görmeye başlarsınız zaten. sikildiklerini kabul edemediklerini anladığım için bu yazıyı yazasım geldi aslında. benide böylece onları sikemediğime iyi inandırdılar, iç hesaplaşma yaşadım amk doğru bildiklerimden hala keskinleşmiş şekilde emin değilim demek ki.

  4. He is learning life diyor ki:

    Senin amacın uyandırmaktı.Potansiyeli olanı saf salak bırakmamaktı.Kimisine ise hayat vermekti.Kimisini ise hayatta galip gelmesini sağlamaktı.Bu yazıları okurken kimi hiç bahsetmedigin alanlarda geliştirir kendini.Kimisi betalarla savaşır.Kimisi yeni bir çevre arayışındadır kimisi ise iletişicm kurar.Kimisi ise sadece anlamıştır harekete. Geçmemiştir Tam donanımlı saf omegalarsa hepsini yapmistir.Harekete gecmislerdir her açıdan bence bunun sonucu onlar için hayırlı bir kapıdır.(harekete gecenler için).
    Başka bir açıdan:Her şey sizin elinizde diyorsun ve son cumlelerinden de anladığım kadariyla şu an bu sayfayi okuyupta uyananlar var.Aslında uyananlara hitap ediyorsun.Balik tutmak isteyenler gelsin diyorsun yani eleyecegini eledin.Balık tutmak istedigimi biliyorum fakat yanlış açıdan biliyorsam?Uyandigimi saniyorum ya uyanmadiysam?Kendimi gelistirmeye okumaya basladim çakra dengeleme meditasyonuna yoneldim ya uyanmadiysam?Ben balik tutmak istedigimi kendimde apacik goruyorum ya uyanmadiysam?”Fakat uyandiysaniz betalarla savasilmasi gerektigini bilirsiniz.”Bu fasli atlatmadik mi?Tabii ki atlatmadik betalar her yerde.Ama ben hedeflerimi koydum kendimi gelistirmeye koyuldum azim ve kararlilik buldum ya uyanmadiysam?Harekete gectim calisiyorum fakat bu uyanmak degilse?amaç kendimi gelistirmek mi ya uyandisam?Ama kendimi huzurlu zannediyorsam?Acı çekiyorsam?Ama yalis degilse o hissettigim ne?Bu acı ne?Bu şüphe ne?Sana olan bu güven ne?Hey bkunu okuyanlar!TCMA ustanın bunu okumayacak olması ne?Sen kimsin okuyan sen ona yakın mısın?Sen bu yorumu denetleyen kişi sen o değilsin.O okumuyor.Ben acı çekiyorum.Ben huzurluyum.Ben kendimi gelistiriyorum.ya uyanamdiysam?Ama ben balık tutumak istiyorum o yuzden boyleyim belki de ya uyandiysam?

  5. Francisco Lachowski diyor ki:

    Mailden övgü akıyor amına çakim, sikimde mi ?
    Orospu çocukları yağlıyorlar anca.
    Bu farklı bir olay…

    olum asalet budur adam sana açıkça ona yalakalık yapmanı istemediğini

    aksine kendisine neden sadakatini sunman gerektiğini anlamanı istiyor

    anlamadığın sürecede sadece menfaat güdersin
    yarın herhangi bir olayda menfaatin yoksa yarı yolda bırakırsın

    işte adam senin böyle bir ibne olduğunu bildiği için sana siktiri çekiyor

    fakat sen o dandik beyininle

    hı amıh biz adama yalakalıh yapıp övüyoz o küfrediyo yaa ne kada küstah la bu

    olarak yorumluyorsun halbuki neden kendine onu övdüğünü sormadın :)

Yorum yazın...