“Olay korkunç gelecektir…
Olay karanlık gelecektir…
Amacım bu!
Haketmeyenler, hiçbir şey alamayacak.
Anası tarafından iyi törpülenip kadınlaştırılanlar -ki, bunu utanarak söylüyorum-, elenecek…
Korkacaklar bu başlığa girmeye ; bir erkeğin alfaya dönüşüp istediği her şeyi yapabilmesine, hayatının tempolu bir AC/DC şarkısı gibi akmasına inanamayacaklar!
Geri kalanlar ise kendilerini bulacak, asla üzülmeyecek ve hayatlarında her şeyin kendilerinin elinde olduğunu görecekler.
Hayatları zevkli ve dolu dolu geçecek olanlar, filmlerde-dizilerde-oyunlarda gördüğünüz başroller kadar kusursuz bir şekilde karakterlerini yapılandıracaklar.
Başından beri söylüyorum: Bu blog, güçlü olanlar için…
Bu blog, şuan yaşadığından daha fazlasını hakettiğine inananlar için…
Bu blog, ”qız tavlama xde” değil ; bu blog, hayatın ta kendisi…
Ben bir asker değilim ; fakat yeri geldiğinde kayıp vermesini iyi bilirim.
Asla ama asla, pes etme…
Bırak yağsın yağmur…
Sen ve ben ölü adam, daha gitmiyoruz.
Bize ihtiyaç duyulan yere geri dönmeliyiz…”

Bir sonraki diziye geçmek için tıklayın!

8 Yorum yazıldı.

  1. Cihat diyor ki:

    Kizlarla konusamama gibi bi sorunum yok fakat iliskiler arkadasliktan oteye gecmiyo buna bi cozumu olan varmi dostlar ??

    • Musti diyor ki:

      Bi baştan bloğu oku derim
      Editörden başla.

    • kendinden uzak diyor ki:

      bir ilgi açı mal daha

      ilk başlarda olsaydı yorumun hakaret etmezdim fakat buraya kadar okuduysan ve üstüne bu
      yorumu yaptıysan SG ciddiyim herkesten çok kendine zarar vereceksin senin gitmen için söylemiyorum bunları zaten gidip gitmemende sikimde değil değiş ve aramıza katıl

      • Francisco Lachowski diyor ki:

        siktimin salağına bak bu ben oluyorum bu arada aramıza katıl ne yarram

        sen nerdesin kimlesin ki adam senin yanına katılacak

  2. ahmet diyor ki:

    kendi kendime soruyorum annem bilinçsizce bana ne yaptı böyle düşünüyorumda eleştirme hakkından yargılama hakkından ve kişisel alanları müdehale konularında ne kadarda kısıtlamışlar beni aslında özğürce gidip istedğin kişinin özgüven alanını kırabilmen lazım ki arkadaşlıklar dostluklar kurulabilsin

  3. Francisco Lachowski diyor ki:

    https://www.youtube.com/watch?v=hXtkGGyKOvs

    olay gelişmek değil olay para değil olay kadın değil olay kardeşlik olay içindeki betalığı akıtmak
    zevk şöhret kadın gibi arzuları bırakmaktır

    ancak Allah istediği zaman kardeşlikteki insanların yanında olursunuz ancak Allah istediği zaman ve Allah seni betalığını akıtmış bir şekilde görürse kardeşlikle birleştirir seni

    olay yükselmek değil olay hiçbiri değil

    ve Herşeyi belirleyen ancak Allahtır sizi buraya getiren buraya layık görende yaratıcıdır

    hepimizi buraya getirende yaratıcıdır tcmaya yol gösterende

    ben neler yaptım böyle ben nasıl hatalar yaptım

    tanrıya karşı Hz.Muhammedin ümmetinden saptım

    her şeyimi güce adadım ne büyük hatalar yapmışım ben her gün af diliyorum her gün ve her gün dileyeceğim

    taki tanrı beni affedilmeye layık görünceye kadar
    kardeşlike layık görene kadar işte o zaman görevim tamamlanacak

    kardeşlerim olay hiç biri değil kendini geliştirmek kas yapmak karı sikmek

    bunlar boş işler ve hiçbiri amaç değil
    bunlar için motive olmaya çalışmayan bunlar ancak
    sistemin ilizyonlarıdır

    tanrıya yalvarın ve sizin içinizdeki şan ve şöhret hırsını alması için ona dua edin
    ancak bu şekilde kardeşliğe girersiniz

    benim güzel kardeşlerim hepiniz buraya tanrının sayesinde geldiniz ve o sizi buraya layık gördü
    onun bu seçimini haklı çıkarın ve
    kendinizi ona adayın size yol gösterecek ancak
    tanrıdır ve sizi iyileştirecek olan

    içinizdeki bütün beta semptonlarını atın dışarı
    insanları etkileme çabalarını bunlar bendede var
    dua ediyor ve bunları atmak için çabalıyorum

    umarım bir gün kardeşliğe alınacak bir kişi olurum
    ve gerçek iyi insanlarına yanına giderek

    tanrının bana verdiği fırsatı değerlendiririm

  4. Sedat diyor ki:

    Daha bu blogu bulduktan 2 3 gün sonra gittim görevlere başladım. Zaten görevler bölümüne yetişmem 2 3 gün aldı yoksa daha erken bile olurdu. Çünkü güvendim alfaya. Haketmek ? Bilmiyorum. Ve bilmediğim o kadar cok sey var ki hissediyorum. Her öğrendiğim bişeyle ne kadar çok şeye cahil olduğumu anlıyorum. Ama hissediyorum alfada tüm ilimler. Ona kavuşunca sır çözülecek ve ilim pınarları fışkıracak ama yine ben ben olmak ile mutlu olacağım. Ruhuma, alfama kavuşma aşkı doğdu içimde. Belkide hep vardı ben sadece saçma şeylere aşık olduğumu zannederek alfaya olan aşkın ona olan ulaşmanın içimde oluşturduğu acıyı açlığı bastırdım. Hissedin arkadaşlar. Bilmeyin. Bilmek ateşin yakıcı olduğunu bilmektir. Bunu herkes bilir. Ama ne zaman ki elini ateşe sokarsin işte o zaman hissedersin . Kimsenin hissetmediğini hissedersin. Herkesin korktuğu şeye ulaşırsın. Bu yüzden cesur olman lazım. Hedefin hissetmek olmalı ölü adam. Çünkü sen ölüsün hissetmiyorsun. Blogta yazılan yazılar sana sadece ilim katar ama hissetmek… o bambaşka bi duygu bambaşka bi lezzet. Ama cesaret ister fedakarlık ister güven ister. İşte bu yüzden herkes başaramaz. Zaten bu yüzden değerlidir ölü adam. Korkma hisset. Uzat elini ateşe. Görevleri yap. Güven alfaya. Güven alfaya ulaşmış tcma ya.

  5. Dlcwan diyor ki:

    Buraya kadar geldikten sonra bir şey oldu tüylerin diken diken oldu ve 2 hafta önce içimde anlam veremediğim şekilde felsefeye yönelmek geldi çevremdeki örnek aldığım insanlara nazaran mı bilemiyorum ama kendimi bilgiye aç hissedebiliyorum , final haftasından ötürü bakamadığım için hırpalıyorum, yapmadığım için hüzünleniyorum .

Yorum yazın...