“Seninle işim bittiğinde, alfa olacaksın…
Ve bir süre sonra, platform değişecek.
Bu blogdan başka bir ortama geçeceğiz.
Haketmeyenler ise elenecek.
Hayatta daima böyledir…
Bunları önce burada yaşa ki, hayatında karşılaşınca neler yapabileceğini bil!
Bunu da açıklattırdınız, aferim amk…”

Bir sonraki diziye geçmek için tıklayın!

11 Yorum yazıldı.

  1. Kerem Çelik diyor ki:

    Cidden bu ortam kuruldu ise artık buranın bir üyesi olmak istiyorum.Elitlik ve bilgiye açım.Dişiler sikimde değil ama sağlam adam bulamıyorum.Oluşturmaya çalıştığım potansiyeller sınırlı kalıyor tatmin yok.Demem o ki kevaşeliğin lüzumu yok bi el atın

    • Alper bey diyor ki:

      Kardeşim bende birlik olmak istiyorum ama birlik olucak kimse yok bu konuda

      • Francisco Lachowski diyor ki:

        kardeşlik var fakat alınacağını sanmıyorum

        çünkü daha bende alınmadım

        çünkü layık değilim nedenmi

        hala omega betayım ben böyle düşünüyorum yada sadece basit bir kuruntudur yada bir gerçektir

        yada bu işin gerçekleşmesini çok istediğimden dolayı sürekli olarak
        bu iş için gerekli şartları sağlamaya çalıştığımdan paranoya ve kuruntular hat safhadadır

        bunların hepsi olabilir

        ve bu lavuğun yorumumu görmeyeceğini biliyorum fakat sadece içimi döküyorumdur belkide hem içimi döküp hemde verdiğim cevapa bakması gereken kişi yerine gerçekten isteyen kişiler bakar belki

        yani sorulan veya sorulmayan bir soru yahut bir cümleye verilen yanıt sadece soran yahut cümleyi kuran kişiye değildir cevabı gören herkesedir bu cevap

        neden böyle konuştuğumuda bilmiyorum
        benim gibi insanlar yok çevremde
        yarrak gibi hissediyorum

        hacı tyler demişti
        eğer hakeden biriysen
        kardeşliğe giremediğin her gün acı çekeceksin çünkü dışarısı tamamen sana zıt insanlarla dolu

        bunun aynısı olmasada anlamı buydu
        acı çektiğimi biliyorum fakat

        asla kendimi acındırıp

        (acaba ağlarsam kardeşlik alır düşüncesi yok) zaten olsada yarrrrak alırlar ananın amında ağlarsın bunuda hacı tylerden öğrendim

        adamdan bayağı bir şey kaptım amk
        umarım oda diğer insanlara yaptığı iyilikler sonucu kardeşliğe girebilmiştir daha doğrusu girebilmeye hak kazanmıştır

        çünkü eğer hakediyorsanız kardeşlik sizi alır

        bunuda hacı tyler söyledi sikicem amk artık
        öğretmenlerin söylediği gibi
        yaptığın araştırmayı hangi siteden aldığını söylersin ya sürekli onun gibi oldu

        buda beni kendim hakkında
        başkalarına kendimi ispatlama düşüncesine sahip olduğum düşüncesini düşündürdü
        çünkü artık hacı tylerden alıntı yaptığımı söylememek için

        espriyle karışık bir cümle kurarak
        alıntı yaptığımda hacı tylerin adını yazma ihtiyacından kurtuldum ve bunu diğer insanlara kötü gözükmemeye çalışarak yaptım

        şuan yazdığımdan bir bok anlamayabilirsin knk
        zaten sadece içimi döküyorum gibi bir şey yahut insanların dikkatini
        çekmeye çalışıyorum evet evet bu
        fakat kurtulmaya çalıştıkça kuruntulardan ve paranoyadan daha çok oluşuyor ben kardeşliğe girmeye olan isteğim arttıkça dahada acı çekiyorum bazen

        sessiz bir köşeye çekilip ağlıyorum
        duvara bakıyorum anılarımı hatırlıyorum ağlıyorum
        acıların bitmemesi yüzünden ağlıyorum en azından şuan sizi etkilemeye çalışmıyorum

        çünkü anlattıklarım gerçek bu yüzden etkileme çabası olamaz ama bu sö bir etkileme çabası olabilir

        şuan belkide artık kardeşliğe girememden ötürü sıkılıp size ağlıyorumdur beni affedin gerçekten amacım sizi kötü etkilemek değil
        eğer kötü etkilenen varsa değişimine kötü etki yaptığm biri varsa
        böyle yorumlar artık yapmam sizede trip atmam zaten neyse ya bir şey yazacaktım ama etkileme çabası gibi gelecekti kendime o yüzden yazmıyorum

        kafam çok karışık bilmiyorum bilmiyorum
        hiçbirşeyi bilmiyorum yüzlerce düşünce geliyor aklıma kuruntular travmalar paranoyalar kısıtlamalar
        kötü duygular nasıl başa çıkacağımı bilmiyorum

        boşluktayım bir cansız nesne gibi
        bardak gibi duvar gibi fare gibi masa gibi klavye gibi düşüncesiz bir boka yaramayan duygusuz ne yapcağını bilmeyen ve mal gibi duran
        bunun gibi

        • Francisco Lachowski diyor ki:

          böyle durumlarda şarkı açığ duygularımı değiştirmeye çalışırım fakat
          hacı tyler bunun sadec bir mallık olduğunu söyledi duygular seni yönetmesin
          akıl en önemlisidir akıl olmadan derinleşme olmaz öğretide derinleşme olmadan öğretide alfa olamaz bizim mahallenin bebesi ov yeahhhhhh

        • I Am That I Am diyor ki:

          Eğer hala buralardaysan kanka öncelikle kendine haksızlık yapmayı bırakmalısın kendine bir beta-omega demek yerine yorum yapmayabilirsin. Bazı şeyler üzerine hiç yorum yapmadığın zaman olduğu gibi bırakıp hiç düşünmedigin zaman iyidir. Haci Tyleri okumuşsun ozaman şunu gayette iyi biliyorsun gereksiz soruları sordugun zaman kuruntularla kıvranıp gidersin cevabı önemsiz olan sorularla.
          Kendine saldırıyorsun neden ?
          En önemli nokta buydu oysa.
          Kendinin farkına varmak.
          Hani diyorsun ya etkilemeye çalışmış gibi hissederim diye yazmıyorum.
          Hani kendine inanacaktın ?
          Sen kendine ben bu yüzden yapmıyorum dediğinde yeterince inandırıcı gelmeyen neydi ?
          Neden kendine inanmadın ?
          Hiç merak etmedin mi belki sana doğruyu söylüyordu ?
          Kendinle barış.
          Belki zaten bildigin şeyleri söylüyorum belki bunları zaten biliyorum diyorsun ama yeterince inanmıyorsun kanka kusura bakma ama malsın yani kendini sev yoksa ananı sikerim

          Mutluluk asla dışarıda değildir
          Değerlilik duygusu asla dışarıda değildir
          Saygınlık asla dışarıda değildir.

          Eğer bir insan sana saygı duydugunda sen saygın hissediyorsan malsındır
          Eğer bir insan seni sevdiğini söylediginde seviniyorsan sen malsındır
          Eğer bir insan sana değer verdiginde degerli hissediyorsan sen malsındır

          Asıl olay sen kendine saygı duydugunda saygın hissedersin
          Sen kendine değer verdiğinde değerli hissedersin.
          Sen kendine aynada bakıp “seni seviyorum lan orospu çocuğu” dediğinde durdurulmaz hissedersin.
          Sen kendinin gözlerinin içine bakarak ve tamamen inanarak ben muazzamım diye bağırdığında tüm dünyaya diz çöktürecek kadar güçlü hissedersin.

          Duyguları dışarıda aramayı bırak çünkü onlar senin içinde.

          Ben burda ne bilmişlik yapan bir orospu evladıyım nede menfaat peşinde koşan bir beta. Sadece içimden gelenleri yazdım açıkçsı birazda sinirlendim ve buraya yazmadığım kadar çok sövdüm sana. Kendine haksızlık yapma piç! kendine en ufak derecede kötü söz söyleme en ufağından bile, mal bile dersen işte ozaman siktir git

          • Francisco Lachowski diyor ki:

            bazen kendime helal lan sana orospuçocuğu demem gereken zamanlar oldu

            fakat ben bunu hiçbir zaman demedim

            ha şimdi her gün aynaya baktığımda diyecekmiyim

            belki evet belkide bunu kendime her gün diyecek kadar çalışma gösteririm Tanrı için

            fakat benim sorunum sadece o salaklardan bir iltifat almaktı halbuki onlar kimdi

            tcma beta diye bağırırken ben kendimi onların düşünceleriyle kısıtladım fakat onların beni değerlendirecek aklı yoktu

            ve artık kendimi o orospuçocuklarının düşünceleriyle kısıtlamayacağım
            çünkü zaten o gavatların düşünme yeteneği yok ne kadar saçma değilmi yaptığım

            ama anladığım bir şey var beni değerlendirecek olan benim

            ve artık kendime inanacağım

            ve kendime hakettiğim gibi davranacağım

            yorumun için sağol kardeşim

  2. emre a diyor ki:

    Birlik varsa ben de varım beyler

  3. yarrak diyor ki:

    gerizekalı acizler bende katılmak istiyorum bende diğer platforma girmek istiyorum diye salak salak kolay yollar arayacağınıza saçma sapan kadın özelliklerinizi tabularınızı aşıp görevleri yerine getirin diyelim ki başka platforma geçtiler siz burdan karı gibi ağlayınca kaç yıl önce yazılmıs olan bloga geri dönüp alacaklar mı zannediyosunuz

  4. kendinden uzak diyor ki:

    amk harbi kelimelerin arasından anlamlar çıkartabiliyorsunuz haketmeyenler ise elenecek hayat daima böyledir bunları önce burada yaşaki hayatında karşılaşınca ne yapabileceğini bil amk bu resmen ibretlik bu şu anlama geliyor pes edenler gerçek hayatlarındada aynı durumlarla karşılaşınca pes edip düşecekler ama biz pes etmeyeceğiz hem burada hemde gerçek hayatta amk her yerde yansıtın karakterinizi çocukken olduğu gibi bir şeyi isteriz ve olana kadar çabalarız yürümek isteriz sürekli düşeriz ama asla pes etmeyiz çünkü yürümek isteriz ve sonunda yürürüz çocukken alfaydık körelmemiş el sürülmemiş bir alfa yürümek istediğinde yürür meme istediğinde zorla alır ve alana kadarda bırakmaz bu alfanın sadece bir özelliği istediğini alana kadar bırakmaz azimle bende bunu yapacağım burayı hiç bir zaman bırakmayacım ne kadar yağmur yağarsa yağsın gökkuşağının çıkmasını bekleyeceğim bence sizde böyle yapın

    • Sedat diyor ki:

      Ulaş bana dostum bırakmak yok. Devam etmek var. Biz su gibiyiz herkesten farklı olmak istiyoruz. Herşey hareketle ısınır ve yanar yok olur. Ama su daima harekete muhtaçtır durduğu vakit kokar yok olur. Bizlerde su gibiyiz. Ona ulaşmak için hareket etmeliyiz. Durduk mu yok oluruz. Devam etmedik mi kaybederiz. Pes ettik mi….. düşünme bile.

Yorum yazın...